Bilder SRW 5/8-12

Hej, jag såg att jag fastnade på några bilder. Ser ju skitbra ut..... Är det ok att kopiera hem de bilderna på mig och använda som jag vill om jag uppger dig som fotograf?
 
Super snygga bilder! Såg du använder en Nikon, vad har du för objektiv? :)
 
Många riktigt bra bilder.:tummenupp Flera bra på mig också, tackar för det.:kiss Ok att använda någon som avatar el dyl?
 
Pengars bilder ligger på ansiktsboken ulf.

Skoj med (ego)bilder :)
Fast mest min häck som har fastnat. Undrar om den börjar bli för stor då :gnissla
 
R
Hej, jag såg att jag fastnade på några bilder. Ser ju skitbra ut..... Är det ok att kopiera hem de bilderna på mig och använda som jag vill om jag uppger dig som fotograf?

Tackar :) absolut. Hojta till om jag ska maila någon av bilderna till er :) yes, precis. Ange Sofie Månsson som fotograf :)


Super snygga bilder! Såg du använder en Nikon, vad har du för objektiv? :)

Tackar :) jag har Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR. Måste komma så jävla nära :gnissla Tack igen för att du trolla fram en väst till mig :)


Många riktigt bra bilder.:tummenupp Flera bra på mig också, tackar för det.:kiss Ok att använda någon som avatar el dyl?

Haha ja se du fastna på några. Fick nästan lite prestationsångest efter jag snackat med dig :D jadå absolut :)
 
Last edited:
Pengars bilder ligger på ansiktsboken ulf.

Skoj med (ego)bilder :)
Fast mest min häck som har fastnat. Undrar om den börjar bli för stor då :gnissla
Har kollat men hittar bara bilderna från Maj. Ingen van ansiktsbokare o allmänt trög så..:D
 
Tackar :) jag har Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR. Måste komma så jävla nära :gnissla Tack igen för att du trolla fram en väst till mig :)

Låter samma som min, ja kan absolut inget om kameror o objektiv. Men måste som du komma jävligt nära. Funderar faktiskt på att köpa ett större objektiv. Om vi ses nån dag igen på banan får du gärna visa mig vad du har för inställningar, varje gång folk försöker ställa in min kamera blir d skitbilder. hahaha.... :D

Inga problem! :)

Ha d fint!
 
Har kollat men hittar bara bilderna från Maj. Ingen van ansiktsbokare o allmänt trög så..:D

album nr3 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150990135744327.417008.684139326&type=3

album nr2 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150990108379327.417002.684139326&type=3

album nr1 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150990058884327.417000.684139326&type=3

Ulf, du måste lägga till mig som vän. Kom på att jag inte gjort bilderna synliga för alla. Därför du inte ser dom. Men du kan lägga till mig o sno dom sen ta bort mig, om du vill. :D
Förlåt Sofie för jag kapar din tråd. :)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top