Sketsnack/Allmänt tjöt

Ligger i sängen o lusläser instruktionsboken till nyförvärvet i garaget.... riktigt nice!:tummenupp

EDIT: Alltså inte Rettans bok... utan det ny nya nyförvärvet som låter BRAAAAP....:hihi

Jag som trodde den lät bramm brim brim brim.. braaam brim brim brimm... :tungan

Ligger i sängen o lusläser instruktionsboken till nyförvärvet i garaget.... riktigt nice!:tummenupp

EDIT: Alltså inte Rettans bok... utan det ny nya nyförvärvet som låter BRAAAAP....:hihi

Sen när måste män läsa instruktionsböcker till något ? :hihi

Sen när måste män läsa instruktionsböcker till något ? :hihi

Ja hörrudu rÄjven...pröva o kolla i manualen till din s-rad så kanske du hittar gasen... :)

Ja hörrudu rÄjven...pröva o kolla i manualen till din s-rad så kanske du hittar gasen... :)
Ojojoj. Kaxigt. Det finns alltid nån som är snabbare än en själv min vän ;) :krama

Jag såg att tjejteamet på Smokey 200 (erf Anderstorp) satte en 1.44,7 varvtid till exempel. Dit har vi alla en bit kvar...

Last edited:
Ojojoj. Kaxigt. Det finns alltid nån som är snabbare än en själv min vän.

Bjuder räjven upp till dans så vill inte jag vara ofin, klart vi ska dansa...!!! :)

Dansa kan vi göra på Lördag och ja har inte påstått att jag är snabbare än dig... :hihi

Dansa kan vi göra på Lördag och ja har inte påstått att jag är snabbare än dig... :hihi

Skit i vem som är snabbast, nu kan vi ju tävla o munhuggas i leran med...:tummenupp

Har gått o handlat mig en KTM 250 sx, så nu jävlar kan vi spruta sand på varann! :banana

Klart vi ska gör de med... :hihi

Körde första rundan med geggmoppen idag ute på lingonbanan efter 2mån uppehåll... De var... tja inte bra men de ger sig bara att gegga mer så släpper de.. :tummenupp

Aha saknade en lercykel för mycket och skaffade en ny ?

Ja det kliade lite för mycket i mig att inte ha nån crolle, så när Goffen nämnde att han va sugen på en med så handlade jag mig en direkt(så han inte känner sig ensam den lille plutten)! :tummenupp

Varit ute o kört ihop med Jensen ett par timmar om dagen den senaste tiden, så jävla gott det är med tvitakt! :yoparty

Det finns en cross-tråd Thekid ;) Ne skojar bara. Satan vad kul. Alltid roligare att köra ju fler man är :) Bara att hänga med å köra någon dag :tummenupp

Bara jag som ser den potentiella olycksrisken med dem...?!:va Ser lite halvtråkiga ut att få in i sidan vid en klotning?!?!:crash

Nä fi fan du kan inte mena allvar... TATTARHANDTAG!

Haha Ja det känns nog lite så, såg dem på en Gixer på google och det såg rätt ok ut ändå.. Men kände ändå att det var något "Ovisst" med dem..

Är nog bättre med en lite kortare bara.

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back