Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har oxå en Xr1100 och fick med pinlock, chin curtain, och manual tillsammans med lite annat papper samt ett hjälmöverdrag.
Fick du inte ens ett hjälmöverdrag?

Har det någonsin hänt att någon läst en manual ?
När jag hade tagit loss visiret på min Arai Chaser så behövdes manualen för att försöka förstå hur man skulle göra för att sätta tillbaka det igen. Det hjälpte iofs inte riktigt utan jag fick kolla på ett klipp på Youtube som demonstrerade det också innan jag lyckades.Har det någonsin hänt att någon läst en manual ?

När jag hade tagit loss visiret på min Arai Chaser så behövdes manualen för att försöka förstå hur man skulle göra för att sätta tillbaka det igen. Det hjälpte iofs inte riktigt utan jag fick kolla på ett klipp på Youtube som demonstrerade det också innan jag lyckades.![]()
).
...och ändå, om man vet hur man gör, så är det rysk roulette - förr eller senare går plastbitarna sönder (och det gör de, alltid vid sämsta möjliga tillfälle).
Att hata Arais visirmekanism är en av mina passioner här i livet.![]()
Jag fick allt, det var bara det att jag hade glömt att kolla på undersidan av wellpappen som täcker hjälmen inuti kartongen, där satt det ju givetvis en liten påse med allt jag sökteIbland är man bara för dum
![]()

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |