Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Har alla bilar en kamera monterad?
Väldigt många ryssar har en kamera för att skydda sig vid en eventuell olycka, mestadels för att bevisa vem det var som orsakade olyckan... :crash

1. Many owners of buses and trucks deliberately buy them to control their drivers (in order they do not break rules, do not change schedule etc...)
2. Many people buy them to fight with corruption. When police see that their actions are being recorded they behave much better.
3. Also there is kind of hobby to reveal how government officials break the rules. There are many sites, groups in livejournal where they share this information, try to find out who it was (according to car numbers). It makes officials to behave better too.
4. And of course for car insurance it is the best way to prove that you were not guilty in case of accident.

http://www.youtube.com/watch?v=FRC7RO2tOJQ

:rofl:rofl

Jag har aldrig tidigare haft så lätt för att INTE skratta åt ngt, hur tänkte du nu?:confused:

Tyckte det var lagom roligt :tummenupp Alltifrån rubriken, till hans geekighet och artiga "hej då" till textningen som blev lite surrealistisk med tanke på hur seriöst han framställde sig i videon. Nästan som att någon hjälpt han med uppladdningen och roat sig lite.

Nyheter
Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort