Video Glöm inte att kolla hojen innan ni ger er ut!

:3freak

Polaren satt på motorvägen o softa en gång - helt plötsligt satt en musdjävel och glodde på han:1pajas

Vid årliga servicen kom förklarningen , han hitta ett musbo i luftfilter huset:hihi

Fyfan! Hade jag suttit på den hojen så hade jag inte suttit och skrivit det här nu........ :död

Shiittt asså.. Undra hur fan man skulle tat det.. Jag me värsta orm skräcken me:p

jo , nog skulle man allt bli lite förvånad när en orm kommer krüpandes ... har iofs inte ormskräck alls , handskarna å stället stoppar vilket ormbett somhelst ... bara stanna till å plocka bort stackaren , fan dom stog å fjollade sig som småflickor :dummer

Jag hade skitit ner mig och dragit i eject-spaken. Hade varit luftburen i samma millisekund jag såg ormen. BLÄÄ! :näsblod

, handskarna å stället stoppar vilket ormbett somhelst ... bara stanna till å plocka bort stackaren
Tror du?
gaboon-viper-3.jpg

Därför man aldrig bara ska använda motorbroms när man fiser runt, av ren självbevarelsedrift kommer jag på mig själv med att bromsa lite då och då. Speciellt på långa turer längs motorväg i autopilot-läge.

Var med om liknande i Australien när jag hämtat ut en hyrbil, fällde ner solskyddet på motorvägen och i knät fick jag en spindel stor som en snusdosa... skitnödig? Japp! :crash

Var med om liknande i Australien när jag hämtat ut en hyrbil, fällde ner solskyddet på motorvägen och i knät fick jag en spindel stor som en snusdosa... skitnödig? Japp! :crash
Men fyyy faaan! :4skrika

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...