Singeltråden

Här har man varit borta från sh i flera månader, och det första man ser när man kommer tillbaka är att den här tråden fortfarande lever och frodas, hur går det här egentligen? :)

Vad fasen är candy airport? :va

Vilket fall, är ju bara en knapp timme mellan jönköping & helsingborg tex. :7peta

Ett flygplan fullt med tjockismaterial i Skånes fagerhult och är du inte nöjd där finns gotteboet i skåneporten med

Vad fasen är candy airport? :va

Vilket fall, är ju bara en knapp timme mellan jönköping & helsingborg tex. :7peta

Som tkdrille sa, en lite annorlunda godisaffär helt enkelt.

Men nån 1 timme tar det nog aldrig ner till hbg. Om man nu inte råkar missa varenda lastbil och husvagn hela vägen ner och man står på riktigt bra.

2 får man nog iaf räkna med i verkligenheten.

Ett flygplan fullt med tjockismaterial i Skånes fagerhult och är du inte nöjd där finns gotteboet i skåneporten med

Och stället som säljer kokostoppar :P

Som tkdrille sa, en lite annorlunda godisaffär helt enkelt.

Men nån 1 timme tar det nog aldrig ner till hbg. Om man nu inte råkar missa varenda lastbil och husvagn hela vägen ner och man står på riktigt bra.

2 får man nog iaf räkna med i verkligenheten.

Ska man fixa jkpg -> hbg måste man nog sikta på att ligga i 300 km/h...

Ja jag har ju inte ditt nummer :glömdet

Dessutom hade jag redan sovsällskap. Han heter Nixon och är en liten gul kattunge :P

Men jag lovar att köra neråt igen. Måste fylla på kokostoppförrådet ibland och då är man ju typ halvvägs nere ändå :P

Inte en vardag bara... Orkar ingenting då.. Ska gå och lägga mig nu. Tar på krafterna att gå upp halv tre om nätterna.. :gnissla

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h