GasGas randonné?

Felix_sms

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2011
Hoj
Ktm duke 125
Hej tänkte fråga om de e någon som vet något om den här leksaken! Värkar galet rolig att köra men jag undrar en då lite om va toppfarten kan vara på den, de värkar vara en 4-taktare så känns ju inte som den går så bra men vore endå kul att höra om någon hade någon eller visste något om den :) skulle gärna velat köpa en då jag ska köpa lätt mc om några veckor :D bor på en ö utanför Göteborg där de snabbaste e 60 väg.. Så vet inte om jag behöver någon rs eller mito, då undrar jag om ni tror gasgasen skulle vara ett bra val?

Ha de gött!

Det där är inte direkt den sortens hoj som man har för att åka snabbt, det där är mer åt trial-hållet. Om du ska ha den för att busa runt på stigar och åka upp på trappor och sådant är den ett utmärkt val.

Motorn i den är minarellis motor som sitter i xt, ch racing, beta osv. Inget effektmonster direkt utan ligger på cirka 9hk.
Toppfarten gissar jag ligger på runt 80-90 km/h :)

Jag säljer min GasGas 125 SM nu! Om du är intresserad så är det bara att kontakta mig så berättar jag mer om den :) det är en jätteskön hoj enligt mig, aldrig ångrat köpet!

ser ut som samma motor som i xt och då passar de delarna. visst man kanske inte får någon höjdar effekt men efter 170cc, större förgasare, vassare kam, rör och lättare svänghjul så är den nog helt perfekt att leka med :)

ser ut som samma motor som i xt och då passar de delarna. visst man kanske inte får någon höjdar effekt men efter 170cc, större förgasare, vassare kam, rör och lättare svänghjul så är den nog helt perfekt att leka med :)

170cc får man sälja datorn, iphonen, ipaden och ta lite lån för att få dit ;)

Jag hade en senda med samma motor förut. Köpte bbr:s 150cc cylinder med kam, 28mm förgasare, fick toppen portad av proffs. Ändå så gick det fan inte mycke fortare. Ett helvetes skönt vrid men ändå ingen ork????

Skitmotor. Tycker 10 lök+ ska få liite mer fart på sakerna.

Hehe. jag råkade ut för samma. tror jag köpte motorn av dig tillochmed :P

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...