Linne på killar/män?

Är det ok som man/kille att vara klädd i linne?

• Antal röstningar
    0
Håller med. Fast det som är värre än linne är foppatoffel eller flipflops. Speciellt om folk inte ens kan ta hand om sina fötter. Riktig spy-varning där! Bara för att ni är män är det lika viktigt att ha ordning på sina fossingar! :7peta

Och jag som har välvårdade men håriga fossingar :baaaggiins,shiire. :gråta

Linne kan uppfattas på tre olika sätt beroende på individen det omsveper:
WT.
Spännbög.
Fjolla.

Däremot linneskjorta kan jag varmt rekomendera vid eventuella plusgrader.

PS TS citat "Visste ni att det utförs 100 miljoner samlag varje dag enligt WHO?" måste vara fel. Med en befolkning på ca 7 miljarder skulle bara 1 på 70 ägna sig åt sådant, knyla varannan månad ungefär...

Tycker det låter helt rimligt, om något kanske lite i överkant, läs bara hur kinkiga brudarna är i den här tråden! :fakta
Tror inte jag känner en ända man som rakar sig under armarna, iofs brukar jag inte undersöka så noga men, men.

Själv har jag hårig pung med! :banana

Fin fina sommarkläder
27931-00_SamsonShort%20[Small].jpg

skn4078.jpg

TS4327-10.jpg

Jag gick i linne idag. Inte extremt vältränad och har väl ett par trivselkilon.

Det var väldigt skönt, och förhoppningsvis retade jag livet ur någon stackare till stilpolis som gick omkring och svettades i t-tröja, så han/hon blev ännu varmare. :tummenupp

Jag tycker inte de är så allvarligt problem. Om de är något jag tycker ser för jävligt ut så kan jag mest bara skratta inombords.

Jag tycker det känns så Vatos Loco med linne. Alla som har linne känns så semi-sydlänning. Fattas bara hårnätet. Var kultur har sitt kkädesplagg. Vi här i kylan har snowjoggings.

Med rätt kropp kan det faktiskt vara riktigt snyggt! Hursom är alla berättigade att bära linne, oavsett hur man ser ut...

Det är de skönaste man kan ha på sig en varm sommardag, och kan man dessutom få några pinniga tennisspelare i brats-pikétröjor att bli snea (avundsjuka) på ens fysik så är det ju bara plus! :-)

Med rätt kropp kan det faktiskt vara riktigt snyggt! Hursom är alla berättigade att bära linne, oavsett hur man ser ut...

Det är de skönaste man kan ha på sig en varm sommardag, och kan man dessutom få några pinniga tennisspelare i brats-pikétröjor att bli snea (avundsjuka) på ens fysik så är det ju bara plus! :-)

Nej, du har fel.
Tänk dig själv hur Peter Griffin skulle ha uttryckt sig om han debaterat emot linnen. Jag uttrycker mig smällare.

Last edited:

andy_little_britain.jpg

Borde vi inte ha en poll om pikétröjans vara eller inte vara, finns väldigt få som kan få en pikétröja att se snygg ut. Dom hör hemma på tennis/golfbananen:rock

Borde vi inte ha en poll om pikétröjans vara eller inte vara, finns väldigt få som kan få en pikétröja att se snygg ut. Dom hör hemma på tennis/golfbananen:rock

En pikétröja skall vara ett team-tillbehör:fakta

Gärna lila med orangea ränder och blaffigt rejsingtryck på ryggen. Bäres med fördel tillsammans med regnbågsglasbestyckade rejsingsolbrillor. För att det är fult å kul I tells ya.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back