NSB33
Mullsjö Maniac
Om Rossis framtid?
Nej, om att vem som helst kan stå på pallen i regn

Läs ovan igen retades lite med sos3M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om Rossis framtid?
Deras ambition är att vara tillbaka 2014. Någon spansk tidning skrev om deras hoj som de hade bilder på. Blir tydligen en radfyra och inte som tidigare en V-motor.Länge sen jag läste i den här tråden nu, ingen som tror på Rossi hos Suzuki nästa år?
Inte troligt jag vet... Men dom är ju på väg tillbaka.
Eller så kickar de Pedrosa. Med Marquez har de ju redan den spanjor som Repsol verkar kräva och i ärlighetens namn har ju inte Pedrosa direkt rosat marknaden med annat än enstaka racevinster.Tror nästan Honda är det mest logiska så som situationen ser ut nu, med Stoners allt för tidiga pensionering. Men max ett år tror jag.. För den platsen är nog bokad till Marquez så fort reglerna tillåter att han sätter sig på en fabrikare.
Eller så kickar de Pedrosa. Med Marquez har de ju redan den spanjor som Repsol verkar kräva och i ärlighetens namn har ju inte Pedrosa direkt rosat marknaden med annat än enstaka racevinster.
Det var precis det jag menade även om jag också ser att det blev lite väl otydligtJag tror att Pedrosa kommer vara borta ur Repsol-garaget till 2014, då Marquez förmodligen flyttar in.
Absolut inte omöjligt men frågan är om Honda kan ha 3 fabrikshojar 2013 och om Repsol vill betala för den extra hojen. Vet att Simoncelli hade en fabrikare förra året men det är ju ingen garanti för att Honda kan fixa det igen.Fullfabrikare i sat-team med Repsolspons är väl ingen omöjlighet?
åt Marquez alltså.
Honda hade fyra fabrikare (Stoner, Pedrosa, Dovi och Simoncelli) förra året och Repsol pröjsade för tre av dem.Absolut inte omöjligt men frågan är om Honda kan ha 3 fabrikshojar 2013 och om Repsol vill betala för den extra hojen. Vet att Simoncelli hade en fabrikare förra året men det är ju ingen garanti för att Honda kan fixa det igen.
Vi får väl se![]()
Ja just det, så var detHonda hade fyra fabrikare (Stoner, Pedrosa, Dovi och Simoncelli) förra året och Repsol pröjsade för tre av dem.![]()
Vi kanske får nöja oss med repriser?
http://gizmodo.com/5903918/sick-bik...ost-disgusting-elevator-of-all-time/gallery/1
EDIT: Var nog lite snabb i min tolkning där. De får max ha 4 hojar fördelade på 2 i ett fabriksteam och 2 i ett satellitteam. Det skulle kunna innebära 4 fabrikshojar som mest.
Ja, så har jag förstått det. Fabriksteamet finansieras av fabriken (och sponsorer) och personalen är anställda av dem. I satellitteamen är det sponsorerna som står för allt och personalen är anställda av teamägaren. Finns säkert undantag men på det stora hela ska det vara så.Vad är definitionen på ett fabriksteam respektive privatteam egentligen? Jag har alltid tänkt att jag vet vad det är, "fabriksteamen har bättre grejer tidigare, typ" men när jag tänker efter vet jag nog egentligen inte. Alla har ju cyklar direkt från fabrik eftersom de inte säljs via återförsäljare. Handlar det om ekonomiskt stöd från fabrik, eller vad är det som skiljer?
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |