Probotector
Piratiserad
Låter som att du fått in luft i bromssystemet när du bytte bromsvätska. Testa att lufta och se om detta hjälper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen hoj kan vibrera stillastående med avstängd motor, för att man applicerar broms. Omöjligt. Vad är det alla svarar på i denna tråd egentligen? Är jag i ett parallell universum där min läsförståelse reducerats? Denna tråd är ju utomjordisk, allvarligt? Är det dolda kameran?
Du menar att flödet i ett hydraulsystem inte kan ge upphov till rörelser i slangar och ventilpaket?
Då har du inte jobbat mycket med hydraulik.
Du menar att flödet i ett hydraulsystem inte kan ge upphov till rörelser i slangar och ventilpaket?
Då har du inte jobbat mycket med hydraulik.
Hahaha du e sjukNej gud nej, jag är akademiker. Jag förstår inte hur en avstängd & stillastående motorcykel vibrerar så passageraren känner det enbart genom att klämma åt bromshandtaget.
Hade jag sysslat med smilysar hade det märkts tydligare att jag ironiserade en smula i tidigare inlägg. Jag skojade litegrann, närmade mig ämnet med humor så att säga.

Menar du att hojen darrar när du står stilla och bromsar? Låter ju riktigt skumt..
Om den darrar vid inbromsning kan du kolla bromsskivorna. Antar att du har flytande skivor på din hoj, Kolla så att alla ringarna går att snurra så pass lätt att du kan göra det med fingrarna..

|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller