Viva la TT!

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Då var det dags igen - the one and only TT.

Samling på strandvägen 18.00 med avfärd så snabbt som möjligt. Inom Yamahacenter för att plocka upp eventuella där.

Observera att turen planeras PÅ strandvägen, vi tar inte av oss hjälmar eller tankar på YC, utan vi kör bara inom om det står folk där.

Fulltankade och glada är vi på strandvägen. :hoppa

Väl mött!

Självklart kommer jag!
1. GT
2.
3.

Kommer, troligen till Yc direkt om tiden inte räcker till efter jobbet. Simon, du ska kolla yr.no

Kommit några droppar nu och man hör åskan i bakgrunden. Jäkligt skönt måste jag säga för det var olidligt varmt i lägenheten när jag kom hem. Men det är givetvis inte det ni vill höra som tänkte köra tisdagsrundan.

Blev en mycket trevligt runda med goa vägar och kanon bra väder. Inte en droppe regn. :)

Tack alla för en utomordentligt trevlig TT. Och tack Simon för att vi slapp din långaamma kawa med fegränder på vår helt snustorra runda. :)

Började regna saaatan 17.40 vid mitt jobb och molnen låg i bakgrunden lite senare vid strandvägen såg jag på facebook.. Gött att ni slapp regnet, verkar ha varit väldigt lokalt.
Tur ni slapp regn, tyckte synd om er där en liten stund :D

Började regna saaatan 17.40 vid mitt jobb och molnen låg i bakgrunden lite senare vid strandvägen såg jag på facebook.. Gött att ni slapp regnet, verkar ha varit väldigt lokalt.
Tur ni slapp regn, tyckte synd om er där en liten stund :D

Det var de regnet jag hamnade i ....

*/ ?>
Back