Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Kanske inte, men hormonnivåerna borde ha avtagit och dessutom borde man kanske ha bättre saker för sig?
Trodde det bara var 18-åringar som hade tid att porrsurfa och dessutom dela med mig av mina fynd :7peta

Det är mest det här att man letar/hittar och sen postar vidare sånt här som förunnar mig.

Ha ha ha Bara för att du tappat lusten eller hoppet till vackra kvinnor betyder inte att vi andra gjort de! Sen är det ju lite konstigt att du måste granska denna sida då du inte porrsurfar!
:tungan:tungan:tungan:tungan:tungan

Last edited:
Kanske inte, men hormonnivåerna borde ha avtagit och dessutom borde man kanske ha bättre saker för sig?

För min del är det nog snarare tvärtom. Tidigare var det viktigare att jaga äkta vara och som stadgad är det rätt skönt att bara flukta lite. Och av någon annledning är du ju själv inne i tråden...

Samma när jag varit och rest tidigare, mina stadgade kollegor gillade att gå på stripklubbar och bara titta. Jag och några andra som var singel ville ut och jaga äkta vara. Sen fanns det ju singlar som föredrog att gå och titta också men dom hadde nog snarare kapitulerat och gett upp.

Skärpning nu killar, less talk more action. Hur svårt kan de vara att hålla sig till ämnet. bilder på brudar och mindre frågor om varför och förklaringar till detta... :hihi

4ofakind.jpgbeauty-of-female-bodyi04.jpg

Last edited:
Skärpning nu killar, less talk more action. Hur svårt kan de vara att hålla sig till ämnet. bilder på brudar och mindre frågor om varför och förklaringar till detta... :hihi

De där vita trosorna skulle passa bra på mitt sovrumsgolv tror jag, matchar mattan!

Ha ha ha Bara för att du tappat lusten eller hoppet till vackra kvinnor betyder inte att vi andra gjort de! Sen är det ju lite konstigt att du måste granska denna sida då du inte porrsurfar!
:tungan:tungan:tungan:tungan:tungan

Well, med tanke på att den här tråden ständigt hålls igång av samma 5 personer så kan man inte undgå den.
För mig handlar inte SH om att porrsurfa. För er som gör det MÅSTE det bara finnas bättre sidor?

Tror jag gillar bilden mer än tjejen ifråga. Fint vilket som! :)

4adc10397bd8a.jpg

Vi tränar på samma gym i Oslo. Lika trevligt varje gång man ser henne där. Killen som hjälper henne med hantlarna på bilden är PT på det stället och riktigt trevlig...

Pax! :hej
Sjunga kan hon med. Något måste vara fel, hon kan säkert inte mycket i köket...

Mer moget och mer påklätt!
50+ och 5 knoddar men fanimej snyggare nu än då.
Jag säger bara Anyplace, Anywhere, Anytime :kär

80-tals idolen Nena

Nu va det ju inte musikstilen jag syftade på.
Jag är så gammal så jag va med när det begav sig och visst fan va hon snygg då också.

öööh ursäkta men nej, synd och skam att hon helt hoppat på schlagersvängen tycker jag.

här har du riktig nena, snorhet 80talsbrud och klockren 80tals pop/rock!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC