North bike, bra eller dåliga.

Låter hur bra som helst. Men fick som sagt ett riktigt bra intryck av säljaren när jag ringde. Den här responsen av en butik kan knappast bli bättre. Tack för alla svar och North bike är det som gäller. :banana

Kan vara enda mc-affären som säljaren faktiskt kontaktat mig och frågat om jag var intresserad! När vi snackat klart så stannade han kvar på golvet för att prata med andra potentiella kunder och inte gick och satte sig i en kontorskub eller bakom disken...helt sjukt då jag vant mig vid att kunna gå helt ostörd i en halvtimme hos alla sthlm handlare!

Man blir inte utnämnd som gasellföretag av DI genom att ligga på latsidan!

Kan vara enda mc-affären som säljaren faktiskt kontaktat mig och frågat om jag var intresserad! När vi snackat klart så stannade han kvar på golvet för att prata med andra potentiella kunder och inte gick och satte sig i en kontorskub eller bakom disken...helt sjukt då jag vant mig vid att kunna gå helt ostörd i en halvtimme hos alla sthlm handlare!

Man blir inte utnämnd som gasellföretag av DI genom att ligga på latsidan!

Jag har liknande erfarenhet av ett ställe i Jönköping, där jag också köpte min hoj. I Stockholm var det som alla andra säger, närmast omöjligt att få en säljare intresserad av att sälja.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back