Frågor man aldrig vågar ställa

Hur funkar det med postväxlar?
om man säljer en bil på helgen och vill veta att den är äkta hur bär man sig åt?

Last edited:
Hur funkar det med postväxlar?

Pengar luktar inte! :hihi

On.T: Sälj inte på helgen om du är osäker.
Jag har gjort upp större bilaffärer inne på banken, funkat finfint.
Och man slipper giddra med postväxlar.

Alternativt om ni har samma bank så gör man en direktöverföring tillsammans vid datorn och saken är biff!

Postväxlar är så mycket nittonhundratal!

NOJE-23s29-jonssonli_61920w.jpg

:hej

/e

Jag är ingen vän av tatueringar, men förstår att andra tycker det är snyggt.
Men dessa stjärnor som ser ut som om en nioåring ritat dem med magic marker?
WTF?

Varför måste man vänta 30 sek innan man får söka igen?

Varför är Marabou så s***ns j***a slöa med att uppdatera sin hemsida, deras nyheter finns ju i butik i flera veckor innan de finns på hemsidan. Man kan tycka att en hemsida är ett bra ställa att göra reklam för nyheter och därigenom skapa förväntningar hos potentiella köpare.:huvet

Varför sitter jag och läser en massa trådar i Överflödiga Diskussioner istället för att gå och lägga mig, jag är ju så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna?:dummer

Varför används ordet "nej" ibland i filmer på engelska/amerikanska? Ordet används istället för "no" så innerbörden är detsamma som för ett svenskt "nej". Tyvärr aldrig lagt på minnet i vilka filmer/serier jag hört det men hänt några ggr, känns som ett ganska nytt påfund.

Varför används ordet "nej" ibland i filmer på engelska/amerikanska? Ordet används istället för "no" så innerbörden är detsamma som för ett svenskt "nej". Tyvärr aldrig lagt på minnet i vilka filmer/serier jag hört det men hänt några ggr, känns som ett ganska nytt påfund.

Du tänker inte på "nay"?

Ingen som vet om det finns något undantag i brottsbalken som skyddar folk som mördat inkompetenta studiekamrater? Måste ju ses som förmildrande omständigheter :gnissla

hellre lastgammalt, yea/nay är för det mesta använt i t.ex. omröstningar i moderna tid.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back