ER6-tråden

nån som har nån manual till er6-f 06 på pdf? eller nån bra sida man kan ladda från

Snygg hoj du har!!
Vart har du köpt tail-tidyn och hjälper vindkåpan du har på mycket?

Tack! Tailen är köpt från ett företag som heter Moto-Play (sök på Facebook). Sökte runt ett tag och tyckte den var den snyggaste. Följde med fästen för både original och mini blinkers.
Vindkåpan hjälper inte mycket alls faktiskt, men tycker den är riktigt snygg :).

Tack! Tailen är köpt från ett företag som heter Moto-Play (sök på Facebook). Sökte runt ett tag och tyckte den var den snyggaste. Följde med fästen för både original och mini blinkers.
Vindkåpan hjälper inte mycket alls faktiskt, men tycker den är riktigt snygg :).

Som sagt riktigt snyggt! Tail tidy och speglarna gör så mycket. Bara slipon kvar nu då:)
Jag har oxå varit på väg att köpa från moto-play, mejlade lite med dom men dom uppgav inte riktigt samma pris som på deras hemsida. Vad fick du betala ink. frakt?

Som sagt riktigt snyggt! Tail tidy och speglarna gör så mycket. Bara slipon kvar nu då:)
Jag har oxå varit på väg att köpa från moto-play, mejlade lite med dom men dom uppgav inte riktigt samma pris som på deras hemsida. Vad fick du betala ink. frakt?

Som stantemo sa, cirka 1200kr.

Slipon funkar ju inte på 12an, ska man byta måste man fixa helsystem, och därtill behöver man ju power commander samt bänkning. Känns lite overkill på en hoj för 70 lök ;)

Kraschpuckar

Hej, ska skaffa kraschpuckar. Funderar på X-pads eller Powerbronze. Någon som har erfarenheter av dessa? Är monteringen enkel?

Powerbronze monteringskit kostar 400 kr, sedan kan man välja mellan två puckar som kostar 400 och 500 kr. X-pads kostar 1500 (allt hos S-racing), då verkar monteringskit ingå (antar jag, står inget annat..)

Som sagt, någon som har erfarenhet av dessa puckar, eller andra puckar?

Beställde mig ett par crashpuckar till hojen nyss, jädra svårt att hitta prisvärda alternativ till 2012an tycker jag.
Dessa fick jag betala runt 700kr för med frakt från italien.
Återkommer med en recension när jag fått dom.

cache_280_480__100_88_barracuda-tamponi-paratelaio-ER6N-2012.jpg

Bifogat

• DSC_0986.jpg
    DSC_0986.jpg
    227.1 KB · Visningar: 253
Last edited:
dax att byta lameller då.. frikopplar inte helt längre. nån som beställt från nått bra billigt ställe?
er6f 06

Slirar hojen vid acceleration? Oftast är de kopplingsfjädrarna som har gett sig , byta till snäppet hårdare än orginal brukar lösa problemet! Skicka pm så berättar jag mer.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025