Byta koppling och fixa kylfläkten på en gsxr 750 -98

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
jag har gjort det igen jag har köpt ett ras..

Vart får man tag på lameller billigast och hur svårt är det att byta? Är bra hobby mek och har hjälp av en båt mekaniker, hur svårt kan det va? :tungan För det borde väll räcka med att byta lamellerna? Slirar bara efter längre turer och precis på effekt puckeln.

Sen startar inte kylfläkten, tempen gick upp till 103 utan att fläkten starta när jag försökte lära polaren krypköra men efter ett varv runt kvarteret va den nere på 66 men steg snabbt igen, kyllar slangarna kändes dock inte varma. är det separata givare till fläkten och mätaren eller är fläkten körd?

/ Lätt less prulle

haha fyfan va fail av mig :glömdet Trodde det va som på bil att den starta vid typ 90 grader, men då lär de va ganska mkt tryck i systemet? då kanske jag borde fixa ett seriösare kylarlock än en absinthkork?

Okej trodde inte det men har ju råkat ut för att det är specielverktyg och annat tjafs för så hellre fråga innan :D

haha fyfan va fail av mig :glömdet Trodde det va som på bil att den starta vid typ 90 grader, men då lär de va ganska mkt tryck i systemet? då kanske jag borde fixa ett seriösare kylarlock än en absinthkork?

Okej trodde inte det men har ju råkat ut för att det är specielverktyg och annat tjafs för så hellre fråga innan :D

Om det är i expansionskärlet vinkorken sitter så gör det inte så mycket då det inte blir något tryck där, trycket är ju i kylaren och det slutna kylsystemet.

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back