Lou siffer
officiellt lammkött
jag har gjort det igen jag har köpt ett ras..
Vart får man tag på lameller billigast och hur svårt är det att byta? Är bra hobby mek och har hjälp av en båt mekaniker, hur svårt kan det va?
För det borde väll räcka med att byta lamellerna? Slirar bara efter längre turer och precis på effekt puckeln.
Sen startar inte kylfläkten, tempen gick upp till 103 utan att fläkten starta när jag försökte lära polaren krypköra men efter ett varv runt kvarteret va den nere på 66 men steg snabbt igen, kyllar slangarna kändes dock inte varma. är det separata givare till fläkten och mätaren eller är fläkten körd?
/ Lätt less prulle
Vart får man tag på lameller billigast och hur svårt är det att byta? Är bra hobby mek och har hjälp av en båt mekaniker, hur svårt kan det va?
För det borde väll räcka med att byta lamellerna? Slirar bara efter längre turer och precis på effekt puckeln.Sen startar inte kylfläkten, tempen gick upp till 103 utan att fläkten starta när jag försökte lära polaren krypköra men efter ett varv runt kvarteret va den nere på 66 men steg snabbt igen, kyllar slangarna kändes dock inte varma. är det separata givare till fläkten och mätaren eller är fläkten körd?
/ Lätt less prulle
Trodde det va som på bil att den starta vid typ 90 grader, men då lär de va ganska mkt tryck i systemet? då kanske jag borde fixa ett seriösare kylarlock än en absinthkork?