Biddarn skrev:Har bestämt mig att innan sommaren är slut så ska jag 12a..
Gott! Tänkte göra detsmma!
Rav3n; du har ju en fet motard, den saknar bara rätt hjul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biddarn skrev:Har bestämt mig att innan sommaren är slut så ska jag 12a..
Finns det någon skön väg i närheten som inte är allt för svår att hitta till? Tänkte dra ut en sväng men insåg att jag inte hittar mer än till a6..![]()
Finns det någon skön väg i närheten som inte är allt för svår att hitta till? Tänkte dra ut en sväng men insåg att jag inte hittar mer än till a6..![]()
Du skulle varit lite snabbare. Jag körde hökensåsrundan nu i eftermiddags.
Lite tjälskott här och var men överlag helt okej.
Eller så är det min nya hoj som sväljer ojämnheter mycket bättre än den gamla![]()

Kör mot Axamo flygplats (genom stan eller Rv40 Göteborgsbacken) men när du väl kommer till flygplatsinfarten så fortsätter du rakt fram, förbi Sandseryds kyrka, och bara fortsätt. Jättekurvigt men go väg! Man kan vika ner i Taberg så småningom eller fortsätta via Kråkebo till Bondstorp, Tranemo, Svenljunga... you name it. Här ser du lite hur det ser ut. 1:20 in är SandserydsvägenFinns det någon skön väg i närheten som inte är allt för svår att hitta till? Tänkte dra ut en sväng men insåg att jag inte hittar mer än till a6..![]()

Skitkul på en motardAnnars finns klassikern.. E4 norrut, fullgas, ta av vid Gränna och upp på E4 söderut o fullgas hem igen!![]()
Effekt skillnad på era maskiner?
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |