Kul att höra Moody och Ryder sitta o dra Peter Lindén historier under Moto2-kvalet![]()
Vilka anekdoter då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul att höra Moody och Ryder sitta o dra Peter Lindén historier under Moto2-kvalet![]()
Finns det någon "teststream" från MotoGP.com att titta på, så att man inte köper "grisen i säcken"? Jag kör Ubuntu. I värsta fall kan jag se på min Androidtelefon.
Ingen som vet nån fri streaming länk där man kan titta lite? Lite sämre kvalitet och utländska kommentatorer spelar ingen roll.
Har inte slagit mig, men vad rasande underhållande det vore (skulle kunna vara) att se Rossi och Biaggi i WSBK.Vale verkar slut. Känns tragiskt, han är ju inte ens speciellt gammal ens. Han kan ju inte gå till WSBK heller om han gör en kass säsong, där skulle han få stryk av sin gamle fiende Biaggi.
Dela gärna med dig
) och att Peter gjorde reklam för Flygvapnet i blått skinnställ med Tre kronor på, att han på sätt och vis fick betalt från "Fluggvappnet" (Ryders uttal) för att köra roadracing, Flygvapnet-loggor på Paris-Dakar-hoj osv osv Tror du han kommer före Rossi i mål då?Nicky kval 5:a!
) och att han varit Viggenpilot och brukade flyga över depån och fullkomligt "buzz that paddock, at flag pole level" |
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |