Speed Triple-tråden Sthlm

431072_10150742179874152_720214151_12321460_1765601263_n.jpg

Förslag mottages, vill ha nånn typ av mindre lampor i fronten integrerad i en nummerplatta likt

6687854169_0e8c8896f1.jpg

Nått mer kul man kan hitta på?

Sätter du något annat än två runda kromade fram så blir det bögstryk, så enkelt är det!

Vad säger ni...ngn S3-tur att planera in i början på våren? Är sugen på att gasa lite nu!

Också mycket sugen, har bara hängt med på en s3 körning och den var grym :)

Östermalma vägen typ runt nyköping.. mmmmm

Nä nu kapar jag er tråd! ;-)

Ja, men vafaan! Era jäkla asso-kak-fika-tanter!!!! :arsele

Är ni så himla asso på riktigt?? VA! Bara köra med andra S3-ägare.

Jo, jag fattar, man får kompisar som man gillar men det är faktiskt kul att träffa lite nya ansikten ibland. Som dessutom inte kör samma hoj som en själv. Hör och häpna!
Visst, jag kör bana endast med "kompisar" men när det kommer till vanliga körningar så vill iallafall jag träffa lite nytt folk. Man vet aldrig, helt plötsligt så finns det en guldklimp där, när man minst anar det. Underbart!
Hälften av "bankompisarna" har jag så att säga; "hittat på gatan". :tummenupp

SÅ! Alla Speed Tripplar i el Stokolmo hänger ju såklart med på lördag, om vädret tillåter.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?251771-K%F6rning-L%F6rdag-17-3

Reste upp en grön speed tripple som hade vält i hägersten idag om någon tyckte hojen såg lite jordig ut på vänster sida

Kollade inte så noga : )

Reste upp en grön speed tripple som hade vält i hägersten idag om någon tyckte hojen såg lite jordig ut på vänster sida

Hoppas att det inte är min bara. :4skrika Senast jag såg den var 17.00 i går kväll och då stod den på sin plats, väl förankrad där jag brukar han den. Kanske läge och åka hem och se om hojen är kvar.

Det var inte din ser det ut som. Den hade bara en framlykta och det satt ett skivbromslås på. Sidostödet hade sjunkit ner i backen och hojen vält

Det var min stulna hoj antagligen, ser någon den igen så ring gärna polisen! Just nu ska den ha reg nr LPN 074.. den har setts senast idag på söder och igår i flemingsberg. Sen om någon här vet någon annan som har blivit av med en svart speed triple eller en speed four så hittade vi några såna stulna igår i flemingsbergs området.

Min fina fina Speedy blev stulen idag när den stod parkerad på Klarabergsviadukten....måste ha hänt någon gång mellan 11 och 15 på da'n. Känner mig helt hopplöst sorgsen just nu.
Antagligen så är det Flemingsbergsmupparna som stulit även min. :(

Hojen är en 2007:a, mattsvart, med Arrows 3 till 1, kuts, bellypan, rizoma speglar, korta pazzo grepp. Regplåt AGP 886.

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...