Störande rad i överkant på iPhone

Wihlle

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
Varför finns logga ut raden överst på sporthoj forumet överst på skärmen på iPhone även när jag scrollar ner?
Kan man få bort den så man ser vad man skriver? Nu hamnar ju texten bakom den där logga ut raden.
 
om du håller telefånen åt andra hållet, hur blir det då?

Problemet uppkommer främst när man ska svara på inlägg då den där " logga ut" raden täcker över 2/3 av fältet där man skriver med telefonen hållen i widescreen läge. Och ca 50% om mm håller telefonen upprätt.
Det jag skriver hamnar alltså under/bakom störiga raden.
Kanske ett tecken på att jag inte ska svara en massa?
 
Problemet uppkommer främst när man ska svara på inlägg då den där " logga ut" raden täcker över 2/3 av fältet där man skriver med telefonen hållen i widescreen läge. Och ca 50% om mm håller telefonen upprätt.
Det jag skriver hamnar alltså under/bakom störiga raden.
Kanske ett tecken på att jag inte ska svara en massa?

Som redan nämnts, kolla upp appen Tapatalk, det är en forumklient som skalar bort allt onödigt och funkar riktigt bra.
 
Tapatalk är säkert bra men jag klarar mig utan på de andra forumen?

Jag trivdes aldrig med Tapatalk, så det är inte för alla.

Jag surfar alla forum och nyhetssidor med webbläsaren på telefonen istället för deras egna appar.

Jag installerar inte en app för varje webbsida jag besöker med datorn heller
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top