RoH kamp Sturup 29/4

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Vad vore bättre än en riktig avrostning på bana nu när våren är på ingång.

Klart jag ska va med!

1. André bokad och klar
2.

Klart jag ska va med!

1. André bokad och klar
2. Barris bokad och klar

Klart jag ska va med!

1. André bokad och klar
2. Barris bokad och klar
3. GT bokar och klar

För er som inte sett det än så är har föreningen lagt in en extra halvdagskörning på Knudan.
Det är bra drag i bokningen just nu.

Datum, Tid: 2012-04-20, 12-16
Arrangemang: Knutstorp halvdag

Nä, den 20:e är nog lite svårt, det är licenskurs på Torpet d.19:e.
Men den 29:e är lite intressant. Sen startar ju förmodligen ERF den 5:e.
Kanske bra att träna innan:va

Kommer madicken och leker med oss den 20:e?
Det kan du fethajja att han gör! :rock

Vet dock inte hur det blir den 29:e, syrran fyller jämt och det är gratis sprit den 28:e.
Tveksamt om jag vill göra festen billig för henne, det skall kosta att fylla år :tungan

Det kan du fethajja att han gör! :rock

Vet dock inte hur det blir den 29:e, syrran fyller jämt och det är gratis sprit den 28:e.
Tveksamt om jag vill göra festen billig för henne, det skall kosta att fylla år :tungan

Nämen maverick.. Nu låter du som 18-åringarna jag har på krogen, det skanderas "sprit ska vara gratis"!

Nämen maverick.. Nu låter du som 18-åringarna jag har på krogen, det skanderas "sprit ska vara gratis"!
Ap, ap, ap ap.... Inte vara föraktfull mot gratis sprit, för att citera min polare W.Churchill

”Champagne should be cold, dry and free”

churchill2.jpg

Bokad och klar för båda dagarna!
Hur tar folk sig ner? Köper gärna in mig på ett släp ner om de finns möjlighet :)

Bokad och klar för båda dagarna!
Hur tar folk sig ner? Köper gärna in mig på ett släp ner om de finns möjlighet :)

Håller inte Trajjan och köra så långt med? Börjar kanske läcka olja vid Glumslöv, eller så blir skivorna kanske skeva i Löddeköpinge? Eller däcket kanske rent av blir ovalt så du bara får upp värmen på ena halvan? :D

haha min trajja har ALDRIG läckt en droppe olja!
Skeva skivor har den fått men de är de fler trajjor som har , fråga maddicken och riddick ;)

Ska du köra ner andre?

haha min trajja har ALDRIG läckt en droppe olja!
Skeva skivor har den fått men de är de fler trajjor som har , fråga maddicken och riddick ;)

Ska du köra ner andre?

Vänta, det kommer...
Hehe, ja det bevisar ju hur bra fler Trajjor är.

Japp, jag ska köra ner.

*/ ?>
Back