Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hm.. det kanske räcker att måla på utsidan..
Mina rör till grenröret är inte speciellt långa så det borde gå, men då åker man antagligen på att blästra det innan..
400grader alltså... Måste hitta mig en industri ugn då med andra ord.. går inte i köket
Tack för alla svar och grattis till knodden!
Grattis till kotten!
I senaste Top Gear avsnittet säsong 18 avsnitt 5 så tävlar en Skoda rallybil mot en kille som har en vinge på ryggen med 4 små jetmotorer fastspända. Kul reportage.
(det avsnittet innehåller även ett juste Saab reportage.)
//B
![]()
And counting.............
Linus skvatt med rätt så fint när motorn startade, han hör ju ändå till den lilla skara människor som kört stora pulsjetmotorer tidigare (den gamla pulsjetsparken) och nog fan anade vi att den här kommer leva rövare men det går nog aldrig riktigt förbereda sig.
Fick förresten en liten jänta i natt, 2700g och alla lemmar på rätt plats så allt är som det ska vara.![]()
Hm.. det kanske räcker att måla på utsidan..
Mina rör till grenröret är inte speciellt långa så det borde gå, men då åker man antagligen på att blästra det innan..
400grader alltså... Måste hitta mig en industri ugn då med andra ord.. går inte i köket
Tack för alla svar och grattis till knodden!
Hm.. det kanske räcker att måla på utsidan..
Mina rör till grenröret är inte speciellt långa så det borde gå, men då åker man antagligen på att blästra det innan..
400grader alltså... Måste hitta mig en industri ugn då med andra ord.. går inte i köket
Tack för alla svar och grattis till knodden!

Hmm, kanske läge att damma av min lilla Pegasus-turbin som står i bokhyllan?![]()



Hmm, kanske läge att damma av min lilla Pegasus-turbin som står i bokhyllan?![]()



grattis! då har du oxå girlpowertuttar) hos dig nu då? har självpå jentor, en på 3 och en på 14 dagar... denna girlpower måste upphävas med fler garage timmar!!!
ser fram imot jet saluten!!!!!!!!
Många grattis till tillökningen! Då blir det sidovagn på gasturbinhojen så hon kan åka med till top speed eventen i england. Snart dags![]()

Jag ska höra efter vart dom planerar att
hålla hus till helgen, är dom i krokarna
är det nog inte vara några problem alls.
Maskinen är nerplockad för lackering men det
är nog rätt kul att se motorn på nära håll ändå.




Vi for förbi i eftermiddags.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |