Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Linus skvatt med rätt så fint när motorn startade, han hör ju ändå till den lilla skara människor som kört stora pulsjetmotorer tidigare (den gamla pulsjetsparken) och nog fan anade vi att den här kommer leva rövare men det går nog aldrig riktigt förbereda sig.
Fick förresten en liten jänta i natt, 2700g och alla lemmar på rätt plats så allt är som det ska vara.![]()



Grattis!
Nu har du två fruntimmer att rätta dig efter.
Min lilla tjej blir 3 månader imorgon.

Grattis till tösen
Jag sitter i samma sits, 3 tjejer (33år, 3år och 3 månader) + jag i familjen. Två ungar är dubbel glädje och minst 4 ggr så mycket jobb.
Jobs prövningar känns ibland som milda i jämförelse...
Ja eftersom du har fått en tös.
Men Grattis![]()
Vart har du köpt coatingen, hade tänkt coata lite hemma i garaget jag också![]()
http://www.weirdperformance.se/
Den coating jag använder heter TurboX och kostar en femhundring för 125ml. Fin skit.


Räcker en burk till ett turbo grenrör utv och inv. samt ett avgashus eller tror du man behöver köpa två?
Hur drygt är medlet? Är det pulver som ska härdas i ugn?
Många frågor blir det..![]()
Ännu mera tack till allihop!
Hur har du tänkt komma åt inuti grenröret med coatingen?
Ett kort hojgrenrör och ett avgashus borde det nog räcka med en burk till, det är precis som vilken svartfärg som helst och läggs med en liten färgspruta. Sen härdar man det i ugn i 400°C i en timma ungefär beroende på godstjockleken, när alla blanka fläckar torkat ut och hela biten är mattsvart är det klart.
Fråga på du, bara kul att kunna vara till hjälp.![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |