Alla hela och rena?

jag är hel men inte ren, testade ricards teneré på en grusväg på vägen hem.

hoppas innerligt att det inte gick allt för illa för människan, kan ju bli rätt allvarliga skador mot lyktstolpar

Last edited:
Jag vet vem det är men han får berätta själv.
Han är på lasarettet just nu, är nog inte särskilt hårt åtgången, men jag har hämtat hojen iaf så den står på ett tryggt ställe...

Last edited:
Jag vet vem det är men han får berätta själv.
Han är på lasarettet just nu, är nog inte särskilt hårt åtgången, men jag har hämtat hojen iaf så den står på ett tryggt ställe...

Hmm. då är det ju någon vi känner. Hoppas de é ok med honom?

Sådana svar ger bara fler frågor

För övrigt så tycker jag att alla håller sig till 4 hjul ett tag till. Bara för att solen skiner och fåglarna kvittrar betyder det inte att det är säkert att köra tvåhjuligt. *moralfitta*

För övrigt så tycker jag att alla håller sig till 4 hjul ett tag till. Bara för att solen skiner och fåglarna kvittrar betyder det inte att det är säkert att köra tvåhjuligt. *moralfitta*

Snacka för dig själv. Det är inte osäkrare än man gör det.

Föraren fördes till sjukhus med lindriga skador. Får hoppas att det stämmer. Ny här känner ingen så, har bara träffat ett fåtal av er men det är alltid tråkigt när någon klotar Hoppas han/hon klarar sig utan men.

kanske wilcan som va bitter att VBK e moderator och helt enkelt i frustration smacka in i en lyckstolpe ? :krama

EDIT. eller det var kanske VBK som i smyg gjort pyspunka på wilcans hoj i frustration i hopp om att han skulle köra hojen i en lyckstolpe ?:3freak

Last edited:
Har nu snackat med honom och fått godkännande. Det var herr Fridlund och han mår bra och blir utskriven idag.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!