Upp till kamp!

Ska vi rösta fram ett förslag på ny moderator?

• Antal röstningar
    0
Det e inte så farligt som det låter =) Har bara lite dåliga erfarenheter om att dela upp hojar i olika fack Så där lite lagom trött på det =) Annars kan jag ta mängder med ironi o dylikt =) jag är ju ingen :6surkart JUUU :hihi

Det e inte så farligt som det låter =) Har bara lite dåliga erfarenheter om att dela upp hojar i olika fack Så där lite lagom trött på det =) Annars kan jag ta mängder med ironi o dylikt =) jag är ju ingen :6surkart JUUU :hihi

Det där med att bli infackad kan du glömma.

här har du lite info.

VBK är kungen av allt, lägger tider som ingen annan.

Wilkan sitter och kissar och har en förkärlek till naturen.

Sivervargen är bara gammal men fegar inte ur.

GT är skitliten.

BeBe, madwerick, Blacktripple och WW är urRoHare och dom bråkar man inte med.

Riddick och Blacktripple kör bara när solen står utan moln, Regnar det så är det fika som gäller.

Sebbe kör röven av alla, ja utom mig då..

WW har nog haft alla R1or man kan ha och lägger nog tider som Sebbe om man skall analysera.

Sofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ligger med WW och är ung och snygg, WW är gammal och sliten.

Barris byter kåpor för att det tydligen skall gå fortare.

Sen så är ju RoH mycket mer än dom som hänger här:)

Jag själv tycker att vi har en allmän omröstning om vem som skulle passa bättre för att ersätta VBK
Buhuhu. Om det är så jobbigt så starta HR (Helsingborg Riders) eller nåt istället och kör efter eget huvud.

Med två grupper så blir det ju dubbelt så många körningar i Hbg :banana :hojraket

Buhuhu. Om det är så jobbigt så starta HR (Helsingborg Riders) eller nåt istället och kör efter eget huvud.

Med två grupper så blir det ju dubbelt så många körningar i Hbg :banana :hojraket

Wilcan ska inte ens ha hoj i sommar, så det är nog bara forumet han är ute efter att erövra.

Jag ställer mig i hörnet med den stora dumdtruten på huvudet...

Huvva vad det känns dumt att en ny inte känner sig totalt välkommen till Helsingborgarna.

Krille här, med en stor skopa av ironi, sjuk humor och troligtvis alla bokstavskombinationer man kan ha.

Välkommen till dårhuset RoH.

Lyssna7läs inte vad den jäkla fjollan säger. Alllt vi postar är Dead serius!

Wilcan skrev:
Vissa grupperingar inom ROH har ju t.om. sina evenemang, se "RoH Gentlemän vandringspris".

Festligt att vetskapen om det ärofyllda priset är spridd, men stilla min nyfikenhet; hur sjutton visste du om det? :va

På så vis.

Har Damma förrästen bytt ut sin avatar till ett foto av vandringspokalen han så förtjänstfullt söp sig till? :öl
Alltså, ursäkta att en utböling lägger sig diskussionen, men att påstå att Damma super sig till något öht är en starkt överdrift. Faktiskt på gränsen till en lögn. Han må häva i sig spiritus i en hastighet som får ljuset att gapa av avund, men inte f-n kan han supa. :fakta

:rofl

Jag håller med, han startade hårt men den hände det lixom inget mer.
Jaja, vi får se hur det är med supandet den 17/3. Tråd kommer snart. :D

Damma var faktiskt ganska tuff, han drack ju grogg utan vare sig läsk eller isbitar, vilt satsande på att ta grand slam på sista tävlingsgrenen.

Damma var faktiskt ganska tuff, han drack ju grogg utan vare sig läsk eller isbitar, vilt satsande på att ta grand slam på sista tävlingsgrenen.
Ähhhhhhhh, det där kan ingen bevisa, tävlingsledningen dabbade sig och tillhandahöll undermålig mätutrustning, Jag tror Riddick var den som drack mest.

Eller....... näääääääääääääääääääääääääääää..... :lol

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar