Honda crf250 2005 STULEN ! (Hittad)

bagaarn

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2012
Ort
Kävlinge
Hoj
KTM 250 SXF 2008
Tänkte kolla om det är någon som hört eller set någon som har fått en Honda crf250 av 2005 årsmodell nyligen.

Har nämligen haft inbrott i maskinhallen på onsdags morgonen den 4e januari mellan 01,00-06,00 vilket då 4 personer har brutit up ena dörren på baksidan och tagit min Honda crf250r 2005.

Dem som tog den har släpat ca 350-400m över åkern och i sin tur lasta min cross på ett släp eller i... skåpbil.

Har fått besked om att någon körde i en mintgrön/blå bil med gallersläp vid 06,00 med en cross på väg mot Örtofa - Eslöv hållet på 104:an i höghastighet.



vad som kännetecknar min cross

FmF avgassystem med en powerbomb krök, styrhöjare med fatbar styre samt svarta talon fälgar med röd exoderade nav, röda motor pluggar.



Hittelön utlovas självklart.

Ni kontaktar mig via : 0766-280212
 

Bifogat

  • 392228_10150454865548244_733598243_8688840_1682319566_n.jpg
    392228_10150454865548244_733598243_8688840_1682319566_n.jpg
    161.3 KB · Visningar: 249
Hur vet du att det var 4 pers? Fotspår? Några signalement?
Kombi eller sedan på bilen med släp? Bilmärke?
 
Fotspår blandannat. killen som såg bilen + släp (tidigt på morgonen) mörkt ute så tyvärr inget direkt bilmärke mer än att det var en kombi.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top