Ensam körning är tråkigt

Men Silver, varför pratar du om alla andra än dig själv? Har du förresten hittat kaffekoppen? Var den begravd under paljetterna?

Inne på min tredje mugg bara denna veckan. Undrar var fan alla blir av:va

Ja, lite kärring är jag allt. Inte kört något alls denna veckan:arsele

Hmm åretrunt låter som en damtidning :tuttar :D Min sista tur 2011-12-24 första turen i år var 2012-01-02 räknas det som nästan åretrunt? Ser framemot lite sol o + grader. Körde en tisdagsrunda tror det var den sista. Bra att man kommer på det i slutet av sommaren. Det var en smått galen men trevlig kille på en KTM som tipsade om den.

Wilkan så klart:banana

Blev presenterad för er i Torekov Men som sagt jag o namn. Tror han på 954:an var av utländsk härkomst, gud fint det lät då:hihi

Av med tanken och luftburken så borde det gå bra? Byt luftfiltret när du ändå håller på.

Har varit ute hos honom ett par gånger med ninjan. Tänkte spara en slant på att göra det själv men den stackaren ska ju också ha mat på bordet så han för göra det till mig :lol Så klart köpte jag stift med fel värmetal så dom kan jag inte använda SUCK. Tur man kolla det innan NOOOT :huvet.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back