Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nu kört 1 1/2 säsong på Maxxis MA-PS, mestadels på bana (~15 bandagar). De funkar bra även i högt tempo, bara man sköter gashandtaget som man skall i nedlägg, och även om man inte gör det så får man snäll förvarning om att nu börjar greppet ta slut. Kör man med däckvärmare verkar de hålla hur länge som helst, kör i år utan och då slits de litet mer än med.
I stort så ger jag dem ett bra betyg, mycket bang for the buck så att säga.
Furstenhoff: Kan du inte bara hålla käften för en gång. Så fort du skriver något så ska du hävda dig om att du vet bäst för du har gjort ditten och datten. Vem fan bryr sig om din jävla åsikt egentligen. Vad fan har åstadkommit eg? Kört lite mc några år och du tror du vet bäst för det eller?!
Så kryp ner i ditt jävla hål och stanna där!!!!! Du börjar gå mig jävligt mycket på nerverna nu..
//Björn
Är inte inläggen från Patrik typ 4 år gamla?
Eller har jag missat något
Furstenhoff: Kan du inte bara hålla käften för en gång. Så fort du skriver något så ska du hävda dig om att du vet bäst för du har gjort ditten och datten. Vem fan bryr sig om din jävla åsikt egentligen. Vad fan har åstadkommit eg? Kört lite mc några år och du tror du vet bäst för det eller?!
Så kryp ner i ditt jävla hål och stanna där!!!!! Du börjar gå mig jävligt mycket på nerverna nu..
//Björn
Haha. Ja det missade jag nog att det va så gammalt inlägg. Men han är ju bara så jävla dryg. Så det kan ju kvitta!
//Björn
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025