Skriv-vad-du-vill-tråden

Herregud vilket drag det är i den här tråden, jag kommer ihåg när det kunde komma 10-15 inlägg under tiden man svarade... Det var tider det!:D

jaa det var tider när man hade bombmatta i GB och 35+ inlägg och allmänt störigt och stökigt av vampis och du som höll låda hela tiden...nu e man för gammal :fakta

just när man fått lite vårkänslor (februari) men ändå..så kommer den där förbannade vintern i alla fall!!
Var nere och putsade samt varmkörde hojen lite igår, faaaan vad suget kom direkt!!!

VILL HA VÅR NU!!!

jaa det var tider när man hade bombmatta i GB och 35+ inlägg och allmänt störigt och stökigt av vampis och du som höll låda hela tiden...nu e man för gammal :fakta

Ja fan, du åldras fort!:fakta Jag kommer ihåg när vi kunde få ihop 25 sidor på ett par timmar... Det var tider det...

Last edited:
Mooooooooooooooooooooooooooooooorning.... :banana :banana

:Trolldrickerkaffeomnånkanskemissadedet
:rofl :rofl :rofl

Jag skulle aaaaaaldrig vara stökig... :fakta
:rofl

Ja fan, du åldras fort!:fakta Jag kommer ihåg när vi kunde få ihop 25 sidor på ett par timmar... Det var tider det...

nänä.. Det var lite påfrestande och backa flera sidor varje gång man råkat vara borta en timme el två... hahahaha

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage