Singeltråden

nähe!! bidde ingen fika idag heller..... :(
 
samma här , bara en jäkla massa strul i garaget :(
nu känns det bara en massa bahhh o gahhh , ngn vänlig själ får offra sig snart så man blir glad igen
 
samma här , bara en jäkla massa strul i garaget :(
nu känns det bara en massa bahhh o gahhh , ngn vänlig själ får offra sig snart så man blir glad igen

"Offra sig" Det låter nåt det. Jag tror det kommer när du minst anar det och från oväntat håll. Det brukar vara så. :serpositivt :)
 
"Offra sig" Det låter nåt det. Jag tror det kommer när du minst anar det och från oväntat håll. Det brukar vara så. :serpositivt :)

offra var väl lite fel ordval :) nu har man tänk igenom alla bekymmer samtidigt som man kommit på lösningar
så nu är man sitt vanliga jag igen ,,, men är inte mässor lite väl lama , har man vart på en så har man nästan vart på alla ?
 
offra var väl lite fel ordval :) nu har man tänk igenom alla bekymmer samtidigt som man kommit på lösningar
så nu är man sitt vanliga jag igen ,,, men är inte mässor lite väl lama , har man vart på en så har man nästan vart på alla ?

Jag tyckte det trevligaste var att man kan torrgasa en hel bunke hojar inom gångavstång. :)
 
Nått jag funderar på...

Hurfalls det alltid är kvinnors mammor som gillar mig nått avskyvärt?
Jag menar hadde jag haft en krona för varje gång nån tant sagt att jag borde gifta mig med deras dotter skulle jag vara, jadu, betydligt rikare än jag är iaf!
Senast detta fenomen uppdagade sig var när jag var och tittade på en bostadsrätt. Var nått par som var och tittade åt sin dotter, de tyckte tydligen att vi skulle köpa tillsammans. Slutade med att de skulle ringa dottern och säga att de hittat lya & man & hela paketet...

Vettefan vad som gick fel där alltså. :va

Nu är jag ju medveten om att det där kan vara fullständigt bullshit men sånt händer ändå en par gånger i månaden, så nått skummt måste ju ändå vara i göringen. :va

Hade man haft samma dragningskraft hos döttrarna hade man alldrig behövt bjuda på en drink igen liksom. :D
 
Nått jag funderar på...

Hurfalls det alltid är kvinnors mammor som gillar mig nått avskyvärt?
Jag menar hadde jag haft en krona för varje gång nån tant sagt att jag borde gifta mig med deras dotter skulle jag vara, jadu, betydligt rikare än jag är iaf!
Senast detta fenomen uppdagade sig var när jag var och tittade på en bostadsrätt. Var nått par som var och tittade åt sin dotter, de tyckte tydligen att vi skulle köpa tillsammans. Slutade med att de skulle ringa dottern och säga att de hittat lya & man & hela paketet...

Vettefan vad som gick fel där alltså. :va

Nu är jag ju medveten om att det där kan vara fullständigt bullshit men sånt händer ändå en par gånger i månaden, så nått skummt måste ju ändå vara i göringen. :va

Hade man haft samma dragningskraft hos döttrarna hade man alldrig behövt bjuda på en drink igen liksom. :D

Eller så kan det vara så att tanterna gör vad som helst för att bli av med sina döttrar. Bara en tanke. ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top