Singeltråden

Ahh! Fin!
Ska hålla ögonen öppna!

Haha, jag är sådär "överexponerad" på vinterhalvåret, så om du plötsligt ser ljuset i tunneln och tror att du dött så oroa dig inte.. då är det bara jag som kommer gående! :tummenupp

Hahaha, bra där..! :p Denna bilden är tagen på julafton, så den är ju iaf hyfsat aktuell! :tungan

Och jag är inte riktigt så blek egentligen. :)
 
Last edited:
Det är inte jättelätt nej, men det hade varit sjukt kul att ses! :) Jag har ju fortfarande rött/svart hår, som är betydligt längre på ena sidan än andra. Kanske inte jättemånga som har det? Så här, fast det röda har bleknat lite. (Och mitt ansikte är inte så oerhört överexponerat vanligtvis.. :tungan)

View attachment 352717

Svårt att se spirorna på den bilden, ju. Hmm, du har nå´t på läppen.
 
sj vakna man upp för några h sen , 7 h övertid pga av ett haveri som heter duga
gissar på att man slocknar runt 21 tiden :)
 
Inget o lipa över - en borrad brud som börjar och svälla och dumpar killen kostar ungefär som en mc i månaden....

Vaddå? Skulle du betala över ett engångsligg ? Jag skulle tagit fullt avstånd, för det var enbart NÖJE.
Skillnad om kvinnan är rik och kan betala för sig själv då kan jag gifta mig men fan inga ungar :D
 
Fötterna på bordet, hål i ena strumpan, Jameson bredvid mig och en uppdaterad xbox 360 framför mig.
Livet är gott som singel ibland...
*klia magen*

:tungan

Ha en go natt och helg allesamman.
 
Nä inte lätt o va blond alla gånger ;) Underhålla motorcyklarna, längta efter våren, rullatorrace och lite sådana trevligheter. Eller varför inte åka till något land där substansen värme och sol inte är borta vid den här tiden på året :D
Det verkar vettigt. Jag är på. Vart o när åker vi? :-)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top