SilverWolf
Medlem
Inte för att vara ogin, men ungefär sådär ser ju programeringen ut till min intergalaktiska penispump.
Va

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att vara ogin, men ungefär sådär ser ju programeringen ut till min intergalaktiska penispump.
Jupp den är ju så djävla stor så jag måste trycka ner den till hälften för att det skall funka över huvud taget
Jupp den är ju så djävla stor så jag måste trycka ner den till hälften för att det skall funka över huvud tagetFunderar starkt på att göra en penisförminskning , så är det nån som behöver en svällkroppsdonator så skicka ett pm
![]()
Pm? Det är väl inget att skämmas över. Jag kanske kan ha användning av 2-3 cm. Vad är kg-priset?
Edit: ska du krympa den har jag den komprimator som jag använde när jag krympte mig själv en gång i tiden. Jag var 1.97 förr, men nådde inte stopp-knappen så det blev 1.61..![]()
Pm? Det är väl inget att skämmas över. Jag kanske kan ha användning av 2-3 cm. Vad är kg-priset?
Edit: ska du krympa den har jag den komprimator som jag använde när jag krympte mig själv en gång i tiden. Jag var 1.97 förr, men nådde inte stopp-knappen så det blev 1.61..![]()
Fan vad du ljuger, du var bara 1.92
Får väl också ta och köpa mig en penispump nu när den andra peisförlängaren ska säljas...
fan va här va tyst...
- Mamma, äter du lampor?
- Varför tror du det, lille vän?
- Jag hörde när när du sa till pappa i går kväll att om du släcker lampan tar jag den i munnen.
erkänn att du skrattade när du läste den![]()
okej då men bara liiiite
Du har för lite att göra!
Nu vill jag inte vara en "bitch" men kan man inte jobba som lärare även om man behöver kryckor eller rullstol?ja för tillfället men snart blir det till att kriga mot f-kassan som vill utförsäkra mig nu. Det blir inte direkt bättre av att min läkare skriver väldigt konstiga formuleringar i sjukintyg och brev till f-kassa. T ex så skriver han att jag inte har några ortopediska restriktioner, vilket jag tycker e jäääkligt märkligt eftersom jag har ett ben som har växt ihop fel och som fortfarande läker vilket innebär att jag bara får belasta till smärtgränsen(restriktion). Så först ska jag få min läkare att skriva rätt sen ska handläggaren på f-kassan kunna fatta det hela också. Allt detta kommer att bli jävligt spännande med tanke på att jag har återbesök bokat den 6:e feb å senast den 8:e feb måste f-kasssan ha nya handlingar ifrån min läkare annars blir jag utförsäkrad.
Nu vill jag inte vara en "bitch" men kan man inte jobba som lärare även om man behöver kryckor eller rullstol?
Nu pratar jag inte om förskollärare på "dagis" då mesta tiden tillbringas på golvet eller med ett snorigt barn hängande runt halsen eller i famnen. Kryckor och begränsad rörlighet är då inte ett option.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |