Biturbo
Min går i etthundra!
Var är Biturbo när man behöver honom?
Vafalls?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var är Biturbo när man behöver honom?
Kan man få en liten uppdatering nu!!!
Vem har legat me vem???
Lista.
1.
2.
3.
4.
Kan man få en liten uppdatering nu!!!
Vem har legat me vem???
Lista.
1.
2.
3.
4.
Äh, sluta... varför skulle den det liksom?..Jag tror din pm-box kommer att explodera nu.![]()
Ha, ha! Det hade varit skitkul, det var så längesen vi sågs nu!! Vi messar så vi kan ses nånstans. =)Det är väl inte så svårt att se till att vi gör det?![]()
Ha, ha! Det hade varit skitkul, det var så längesen vi sågs nu!! Vi messar så vi kan ses nånstans. =)
En CBR 600 i Hässlehåla typ? =) Ja du.. tar det som en komplimang.. men vi ses kanske ändå nånstans? Bor ju inte så långt ifrån ha, ha!Pam33 varför köpte du inte min hoj då för nått år sen. så man hade fått träffa dig bara menar jagFör de var väl du.
Deal!! =) =) Men blir nog ingen fest för mig TROR jag. Bussen går hemåt 17:00.. =(Det tycker jag låter bra!![]()
Det där får du nog översätta till svenska för oss mindre begåvade..
Kan du ju inbilla dig..Jaha, lite hårdhänt nulla med örfilar och fasthållning kanske? (Jag ska örfila och hålla fast, alltså.)
Ja precis.. det är därför soffan är så dyr för dig.. =)Det fattar du väl att jag inte hade gjort om jag så hade fått alla pengar i världen, du kör ju honda...
Man tackar.. =)Ser ju riktigt bra ut! Synd att du är skåning!![]()
?Jag har en fundering som nåt geni här inne säkert kan svara på: Varför är det så att man, som man, blir mer raggad på om man har en förlovningsring på fingret??
Det där får du nog översätta till svenska för oss mindre begåvade..![]()
Du är redan garanterad att vara av bra kvalité av en annan kvinna.
Och hur dumt det än låter så stämmer det skrämmande bra på anledningen.
(Frågan har redan ställts här på SH en gång tror jag.)
Kan du ju inbilla dig..
Ditt lilla svin.. men trevligt att kunna bidra med något. =)Det har jag gjort, fyra gånger sen jag skrev det där. Tack för bilderna! =)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |