Va?!?!!?!?
har jag fel igen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va?!?!!?!?
alla killar är inte svin ,, en del av oss är riktigt vettiga![]()
alla killar är inte svin ,, en del av oss är riktigt vettiga![]()
Ja för de jag vill helst är ju att ha någon som kommer och sätter på en bara..
Ja för de jag vill helst är ju att ha någon som kommer och sätter på en bara..
Vem behöver någon som pysslar om en eller som man själv kan pyssla om, att kunna lägga huvudet imot bröstkorgen och somna i någons famn medan killen smeker en på ryggen...
Eller att ha någon som man kan laga mat till och ha någon man kan prata med under tiden man äter....sånt är ju bara lyx grejer visst...
Näe du, skippar liggandet helt om inte man kan få alla andra fördelarna med att vara två.
Jag hoppas att du förstod att jag drev med hela sporthojsjargongen?
Hehe, näe självklart är inte alla svin. Det finns de killar som till och med säger nej till sex, då de anser inte att man behöver ha sex med någon som inte för något bra in i ens liv...
Har vi träffats för sånt där snurrar rätt mycket i mitt huvud?
Trodde jag var unik att tacka nej till att borra eftersom jag saknade känslor för tjejen
Det finns de killar som till och med säger nej till sex, då de anser inte att man behöver ha sex med någon som inte för något bra in i ens liv...

alla killar är inte svin ,, en del av oss är riktigt vettiga![]()
WTF?!?! Och det säger ni nu??? Nä nu får ni göra en lista på sporthojskillarna och dela upp er i två grupper, svin i en och de vettiga i en annan! Det här är stort... läge för sporthojsbladet minsann... herre jisses, jag kan inte fatta att det kan vara sant... chocktillstånd
Okej.
Svin
1:
Vettig
1: Slowroller
Svin
1: Ricken, Ulvhamne
Vettig
1: Slowroller
2: Qwerty
jag kräver med ens att ricken sätter ihop liknande info om samtliga sh -töser

Svin
1: Ricken, Ulvhamne, jyx
Vettig
1: Slowroller[/QUOTE
Testar "the dark side" o ser vilken typ av qwinna det kan locka![]()
Svin
1: Ricken, Ulvhamne, jyx
Vettig
1: Slowroller[/QUOTE
Testar "the dark side" o ser vilken typ av qwinna det kan locka![]()
Hrm ja det är väl den sidan som får ligga.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |