Tävlingar & Träningsläger 2012

Krig

www.krigmxracing.se
Gick med
26 Jun 2010
Ort
Tungelsta
Hoj
KTM sxf 450, kawaski Kxf 250
Haloj alla supermoto piloter. :) Och god fortsättning. :)

Är det någon som har hört något om hur säsongens tävlingar kommer ligga? :confused: Och hur många det kommer att bli i antal och vilka banor de kommer gå på?

// Krigarna
 
Jadå, jag vet hur det antagligen kommer att bli.


  • Barret är chef över publiceringen av SM-deltävlingarna, och han jobbar som en kokt iller på att ge er en kalender så fort det går. Så det kommer mycket snart.
  • Träningsläger (lattjo-lajban stuket) över Valborghelgen i Örebro. Och kräftrejset i Augusti.
  • Sen har du Mackhés Jämtcup. Kommer säkert info om detta med så småningom.




Det är vad jag vet idag.
 
Ok tackar :-) Då ser vi fram emot vad Barret kan förtälja.
Vore kanon om den infon släptes snart så att man kan börja planera semestrar andra tävlingar/åkning osv. Är det sagt något datum när Sm kalendern ska vara klar??
 
Nääe..... bara att ju förr desto bättre. Målet är denna vecka. Men det är många aktörer med som måste synka med varandra. Så du kan vara lugn, det kommer.

Under tiden kan vi ju komma med lite andra förslag i denna tråd på vad vi vill göra under säsongen. Läger, enklare tävlingar osv. Jag lovar dig, era budskap når fram. Och vi lyssnar.
 
7/7 Gröndal MSK TBA Elit, 85cc, Open och Quad

Bana: TBA??????





Är det dubbeltävling på Gröndal 8-9/9?
 
Riktigt nybörjar träningsläger med teori på hur man skall sitta osv osv. Hade jag uppskattat iaf.
 
Nja. Var fri körning förra året iaf. Och en massa tävlingsförare.

Jag ska dit, jag började köra motard ifjol. Tänker prova på nån tävling i öppna klassen i år.
Så åk dit, ser du nån som kan köra så ställer du frågor eller ber nån titta på dig när du kör. Det är min plan. :)
 
alla som vill lära sig och få tips och framförallt träffa goa gubbar SKALL på valborglägret.. lärde mig skitmycket där förra året =). bl.a att ett biltema partytält är skräp
 
7/7 Gröndal MSK TBA Elit, 85cc, Open och Quad

Bana: TBA??????

Är det dubbeltävling på Gröndal 8-9/9?

TBA = To Be Announced. Gröndal vill lämna detta öppet så länge - inget är klart någonstans.

8-9/9 är inte två race utan en tvådagastävling.
 
Är det några tävlingar samtidigt? Vore ännu mer intressant om man skulle kunna avsluta med ett race. :)
 
Inget för mig kanske men ni som är snabba borde ju kolla upp möjligheten att få wild card eller nåt sånt när ni ändå är där, jävligt coolt att ha varit med och kört VM. :)
 
förra året körde vi några lossas race med start och allt.
DE måste vi göra om! valborgshelgen inbokad!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top