Singeltråden

Kikat på just den där på blocket. Den var förbannat snygg. :P
Får se hur jag gör. Är rätt sugen på en VTR1000 med.
Blir det en RSV 1000 Factory får jag nog byta in min 250 i samma svep för att få råd utan lån, och den är jag rätt sugen på att ha kvar med. :D
Beslut, jaja. När våren kommer så lär jag göra något *helt* annat än vad jag planerat och tänkt. Så blir det alltid. Tänkte ju inte köpa babyninjan alls, utan hade en annan hoj i tankarna, men vips, så blev det en 250. :D

Okej. Då blir det väl en ER6 då då. :D
 
Haha, jodå, har kikat på MT-01 och Buell med. :) Och moto guzzi..
>.< Det är tur att jag inte får beslutsångest, för det finns alldeles för mycket jag vill ha.

Ja slår ett slag för Buell, innan Rotax å samtidigt muta in ett besök hos Jürgen ;)

Edit: Singel e ja oxå! Dock inte snygg så klykorna i tråden behöver inte gråta floder för vi inte träffats :3freak
 
Last edited:
Nope... Men en bulle me kamin från HD borde ändå Jörgen ha tips om... Kanske? Hans går ju som ett troll iaf :D
 
Ja slår ett slag för Buell, innan Rotax å samtidigt muta in ett besök hos Jürgen ;)

Edit: Singel e ja oxå! Dock inte snygg så klykorna i tråden behöver inte gråta floder för vi inte träffats :3freak

Samma regler gäller för dig, upp me bild. ;)
 
Jag tror att du har missat begreppet tentpole...

haha okej, förklara. jag tog för givet det betydde typ sån stång man slingrar sig på. :hihi :rofl

fast ja börjar misstänka vad du menar nu........ :rofl
 
redigt dragen? haha du ser ut o vara 15 på bilden. :D

E ju när ja e i bästa skicket ;)... Å ja va säkert bortåt 18 då :P...

Edit: Får väl hoppas att ja åldras linjärt så ja får tebax värdigheten nån gång :P...
 
Last edited:
Apropå något helt annat, någon som ska till Gotland o Lelle-veckan i sommar? Jag och Frida (FreakyFriday) har tänkt att göra en liten roadtrip. Hade planerat att dra till Gotland två dagar och sen vidare till sthlm två dagar, sen hemfärd. Hade varit kul att träffa upp lite folk, antingen på Gotland eller Sthlm. Om någon är intresserad av att göra roadtripen med oss hade det varit jävligt skoj. :)

Låter kul, det där vill jag nog vara med på =)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top