Rockmorsan
Långsamtgående fordon
kolla i rockmorsans garage, rejäl hoj med gott om utrymme, funkar till både sport o längre turer, annars får du göra som swish o bita ihop i hjälmen![]()
He he

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kolla i rockmorsans garage, rejäl hoj med gott om utrymme, funkar till både sport o längre turer, annars får du göra som swish o bita ihop i hjälmen![]()
Nästa tips blir helt FRITT FRÅN HÄSTAR!
Ska avlutningsvis hälsa att jag INTE har någon egen längre. Ridskolans duger. Även cheyer kan bättra sig.
Men kan jag få ett tips av er? Ingen av makens hojar är lämpligt för mig att köra mängdträning på i vår, så jag behöver en EGEN.Vad bör en chey med vääääldigt långa ben välja? Den ska inte användas till uppkörning. Det får bli körskolehoj till det. Jag vill ha något som jag kan ha roligt med några år framöver. Benen är ett problem
det får inte vara för lågt mellan fotpinne och sadel. Hm...
Men jag vill ha en sporthoj, inte någon trist touring.
![]()
Pratar vi grussprätt, landsvägstourer eller sporthoj?
Definitivt sporthoj
"I have a dream...."![]()
Du är så klok att klockorna stannar!!! Watch and learnLite visdom
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
Har tagit med egen kille i full galopp på skogsvägar och öppna fält. Han gillade det faktiskt.Och hästen han lånat lade in en överväxel och visade sig kunna bli en 'räserhäst'
.
Bra vinteraktivitet!![]()
Så fart är ju inget problem för mig.. Men, är väldigt mycket mer försiktig på två hjul än på fyra.. Har ju inget blåljus att få undan folk med när man kör privat på två hjul.. =)Se där!! En tjej i farten minsann!![]()
Du, det är inte bara lammkött som kan ha den tendensen, finns många gamla getter som inte heller fattar när det är dags att packa o dra..En gång fastnade lammköttet så förtvivlat så att jag knappt fick ro. Köttet släpade sig efter och fanns överallt, jag vågar aldrig mer begagna lammkött för det var en pärs sist
Lammköttet höll på att få mig att passera bäst före dag i förväg alldeles.
Håll dig till hund.. Den du har är perfekt. =)Dotter kan jag fixa, eller nära inpå. 17 åring duger det? Annars kan jag toppa med 15åring.
Det går inte lika bra med en grabb? För då kan jag ta gudsonen som dessutom provridigt häst tidigare.
GÖR ni?? jag trodde det var för att man hade nån fläck precis där? Det säger alltid alla killar till mig..Äh, det är ändå ingen kille som lyssnar på dig, så du kan säga vad du vill..
Vi står bara och glor på dina.
GÖR ni?? jag trodde det var för att man hade nån fläck precis där? Det säger alltid alla killar till mig..![]()
Det gör hon...![]()
Definitivt sporthoj
"I have a dream...."![]()
Jönköping idag. Blir väl ingen fika där heller. :-(
Vaffan, kom till kkrona då?![]()
GÖR ni?? jag trodde det var för att man hade nån fläck precis där? Det säger alltid alla killar till mig..![]()
Får jag en körning dit ska jag genast säga till! Är du infödd Karlskronabo? Jag känner en bunke folk därifrån.
tänk....70 sidor o inget kontrakt, ja ja, den som väntar på nått gott....
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |