Nu har ju jag inte sett alla
...nej just det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har ju jag inte sett alla
...och härmed döper jag dig till Frank.
Men inte ens till henne har det kommit Pm.
Kanske Pm funktionen ligger nere? Därför vi inga får.
Du vet med uppdateringa mm. Gilla knappen försvann ju.

Va faanHar någon snott PM funktionen.....
Säkert Ricken som varit i farten han snor alla PM, han skulle ju ha alla BreuWdar för sig själv....![]()

Dit kan du definitivt inte räkna mig. Det är bara på insidan isf..![]()
Ehhh... jag är 179 cm lång - det är få sh killar jag träffat som når mig högre än min näsa har jag märkt
Har hittills aldrig möt en SH kille med min bröststorlek heller måste jag säga![]()

Allt handlar inte om utseende.![]()
Jag förstår skånska, och kan göra mig förstådd bland de där norr ifrån som inte förstår skånska.![]()
Har hört sånt rykt....Är inte blekingska värre än skånska?Har hört sånt rykt....
Men vad fan, det räcker väl med att det korkade fåret i tele2 har besudlat namnet...och härmed döper jag dig till Frank.
Men vad fan, det räcker väl med att det korkade fåret i tele2 har besudlat namnet![]()
hur går det med fikandet ?
om jag nu blir tvingad o tvångsparaihop er , så är det efter garagetid
ricken det är tool som ska ha all info ( men jäkla fult o köra gamla pm-tricket ) du har säkert vart o tvistat våra hdmi kablar .grrrr
denna info skall lämnas till tool
1 kön
2 ålder
3 bh-storlek ( enligt önskemål av tool o ricken )
4 varför man nu vill ha en partner från sh )
5 låt bli o störa mugge i onödan
jag är ju numer tingad
Vadå haru gått o blivit tingad ?? var det den här tråden som hjälpte dej eller har du frilansat på annat håll ??
//M
MakitaMugge är tingad av Makita....
MuggeMakita
mugge
Det ska va
Makitamugge
Det var ju jag som tingade, inte han![]()
Jag kan nog klämma in dej också nånstans på söndag.Kan nog klämma in de på söndag efter min tjejdag!!![]()

naturligtvis.
i ditt fall handlar det om manchesterbrallors vara eller icke vara.
Mugge är tingad av Makita....
Nu återstår att se vad som händer....
Av säkra källor har jag fått höra att Makita ska bjudas in på en romantisk ventiljustering i Mugges grage....
Mugge slår på stort o tar fram Go fikat....
Ska ljuv musik uppstå i garaget?
Ska singeltråden få sitt första par?
Forts... följer....
MuggeMakita
Vadå haru gått o blivit tingad ?? var det den här tråden som hjälpte dej eller har du frilansat på annat håll ??
//M
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |