Ähh, ni är bara avis för att jag har fått 23 nakenbilder via pm.![]()
Sorry, skickade fel, skulle till Swish.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ähh, ni är bara avis för att jag har fått 23 nakenbilder via pm.![]()

Men den var fin snabeln.![]()

Helt idiotiskt. Hur va det med Ärlighet vara längst?Sist jag blev dumpad var det i princip full pott på de där dumheterna folk kläcker ur sig när de gör slut.
Fick höra:
Jag bara sa att hon nog skulle sluta upp med alla de där ursäkterna och helt enkelt säga sanningen eller inget alls, för att det var förolämpande för min intelligens med allt det där dravlet.
- Du är för perfekt för mig
- Jag är inte redo för "mr right" och du är det.
- Det är inte dig det är fel på, det är mig.
- Jag är så rädd för att jag älskar dig så mycket
- Jag har börjat känna alldeles för mycket alldeles för snabbt, och det kommer bara försvinna lika snabbt.
- ... osv

Helt idiotiskt. Hur va det med Ärlighet vara längst?![]()

Jadu, jag kör på att vara ärlig och mig själv. Det funkar jävligt dåligt.![]()


Jadu, jag kör på att vara ärlig och mig själv. Det funkar jävligt dåligt.![]()
Men man undrar ju varför det ska vara så svårt att vara ärlig?Som sagts tidigare så lät det rätt kul...Men man undrar ju varför det ska vara så svårt att vara ärlig?
Det är bl.a. för att slippa sån förödmjukelse som jag alltid är först med att dumpa istället för att vänta och bli dumpad.Sist jag blev dumpad var det i princip full pott på de där dumheterna folk kläcker ur sig när de gör slut.
Fick höra:
Jag bara sa att hon nog skulle sluta upp med alla de där ursäkterna och helt enkelt säga sanningen eller inget alls, för att det var förolämpande för min intelligens med allt det där dravlet.
- Du är för perfekt för mig
- Jag är inte redo för "mr right" och du är det.
- Det är inte dig det är fel på, det är mig.
- Jag är så rädd för att jag älskar dig så mycket
- Jag har börjat känna alldeles för mycket alldeles för snabbt, och det kommer bara försvinna lika snabbt.
- ... osv

Det är bl.a. för att slippa sån förödmjukelse som jag alltid är först med att dumpa istället för att vänta och bli dumpad.
Med hård träning kan man lära sej förtränga känslorna. Till slut blir det ett naturligt tillstånd.
Nuförtiden är jag bara ett tomt, kallt skal...
![]()


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |