Singeltråden

= Halvbra resultat med andra ord

Ena killen snackade jag med år innan jag träffade honom, och när man gjorde de så va de kärlek i första ögonkastet. Han är än idag en av de bästa killarna jag känner.

Haha, min tanke också. De är ju ex av en anledning! Och 2 stycken dessutom! :D

Hehe, ja först flytta till malmö sen upp till norrköping och sen tro att jag flyttar ner igen för honom...helvete heller, jag trött på att flytta.

Ja, den är nästan lite för rolig.. bjuda in yasha?

:D
Nääästan elakt.
Jag tror att hon skulle trivas här, jag känner ju inte henne, men det kanske jag får åtgärda till helgen. :Fika?

Ena killen snackade jag med år innan jag träffade honom, och när man gjorde de så va de kärlek i första ögonkastet. Han är än idag en av de bästa killarna jag känner.

Hehe, ja först flytta till malmö sen upp till norrköping och sen tro att jag flyttar ner igen för honom...helvete heller, jag trött på att flytta.

Du ser snygg ut :kär

Ja, det gjorde det fanimej! :rodnar

Såg ju riktigt trevlig ut dessutom! Fast så vart det ju det där med ödmjukheten ja.. :brynad

Nej, inget fika. Men du bor ju som sagt i Helvetet, och det är ju jag, så då borde du ju befinna dig nära? :va

Med andra ord så borde vi :fika?

Va glad du fått något iaf! Här ekar det tomt! :D Inte många killar som vågar kontakta tjejerna här, eller så känner jag för många. :tungan

Om du vill så kan jag skicka lite obscena PM?:tungan:D

Ja, om du kunde skicka några obscena bilder nån gång så!!!

hahha men varför? du har ju redan fått så det räcker av de andra! :tungan finns massor av mig i Vad säger ni killar-tråden. :D

hahha men varför? du har ju redan fått så det räcker av de andra! :tungan finns massor av mig i Vad säger ni killar-tråden. :D
Ja, men då måste du ju ge sidhänvisningar, tror du vi orkar sitta o glo sida efter sida efter sida med lättklädda damer?...

(tankevurpa, rebooting....)

Ja, men då måste du ju ge sidhänvisningar, tror du vi orkar sitta o glo sida efter sida efter sida med lättklädda damer?...

(tankevurpa, rebooting....)

Det Ricken menar är att det finns alldeles för mkt bilder på lättklädda (kvinnliga) medlemmar här på SH. Tar en evighet att gå igenom alla, och vi vill ju bara se på de bästa, så det är lättare om du bara länkar dom som är på dig direkt! :kär :kär :kär

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025