Singeltråden

hahaha....din fb sida är inte så hemlig. :D När jerker fråga efter mig i sporthojs festen o du gilla så fick ja ju snoka lite. Jerker är dock mer försiktig med sina bilder. :tungan

Japp. Jag är 53, jobbar som revisor o e plufsig. Har inget att vinna på att visa bilder.

Fråga till er som har hängt på det här forumet länge. Finns det någon som har lyckats ragga upp en tjej här med tanke på att det borde gå minst 100 singelkillar (män?) på varje singeltjej?:):)

Fråga till er som har hängt på det här forumet länge. Finns det någon som har lyckats ragga upp en tjej här med tanke på att det borde gå minst 100 singelkillar (män?) på varje singeltjej?:):)

Det ryktas om en man, för länge länge sen, som fick ligga efter bara ett inlägg i en tråd och ett PM.
Ingen vet säkert vem han var eller vart han tog vägen.

Vi kallar honom, Ghostrider...

Det ryktas om en man, för länge länge sen, som fick ligga efter bara ett inlägg i en tråd och ett PM.
Ingen vet säkert vem han var eller vart han tog vägen.

Vi kallar honom, Ghostrider...

GILLA GILLA +1 :)
Vart är vår efterlängtande Gilla funktion.....

mig veteligen har det aldrig lyckats , men det finns ju folk på sh som har bildat familj ,, om de fikat eller inte får du fråga dem om :)

Det är när man läser trådar som den här som man kan tycka att det är lite synd att man inte är intresserad av hästar istället för sporthojar. Oddsen borde ju vara betydligt bättre om man hängde på Bukefalos istället för sporthoj.:)

Det är när man läser trådar som den här som man kan tycka att det är lite synd att man inte är intresserad av hästar istället för sporthojar. Oddsen borde ju vara betydligt bättre om man hängde på Bukefalos istället för sporthoj.:)

Sportfallos.com

Det är bara o registrera domänen och casha in om 4år, eller hur var det gick till nu igen Swedie?...

Två av mina ex träffade jag via denna sidan....så hopp finns väl alltid ;)

Fråga till er som har hängt på det här forumet länge. Finns det någon som har lyckats ragga upp en tjej här...QUOTE]

Jag har hängt här en stund.
Klart det borde finnas någon. Hoppet är det sista som överger människan.

Haha, min tanke också. De är ju ex av en anledning! Och 2 stycken dessutom! :D

Fan vad skönt det är med vinter ibland.

Sånna här trådar får man inte på sommartid. :hihi

Fan vad skönt det är med vinter ibland.

Sånna här trådar får man inte på sommartid. :hihi

:) Nää i sommras satt man ju o tryckte på hojen så här dags.

Nähä inga PM o tomt i GB.
Dags att krypa in i buren ....

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025