Singeltråden

Hur gick det för dig att öppna excel-dokumentet häromdan? :såjaponken
Snart kommer du krypande tillbaka, och då ska du ha på dig det här! :nurse

Men du har rätt, omväxling förnöjer.. får nog gå på en AW och byta ut dig..

Du ger väl bara telesupport? Ligga kanske, men det blir mest som torrsim.

livet blir så som man själv gör det, nöjer man sig med skit så får man leva med skit. förstår inte varför man inte försöker skapa sig ett bättre liv? finns ju miljoner fiskar i havet, killar som är tusen gånger bättre. varför ta botten skrapet? ingen annan än hon själv kan ändra sin livssituation.

Till viss del så är det ju så, just det där är definitivt något man kan styra över själv... Problemet är väl nästa stackars jävel som kommer i vägen för henne (ja, jag betraktar henne som en naturkatastrof)...

Till viss del så är det ju så, just det där är definitivt något man kan styra över själv... Problemet är väl nästa stackars jävel som kommer i vägen för henne (ja, jag betraktar henne som en naturkatastrof)...

ja det låter väldigt mycket som om hon borde börja jobba med sig själv i första hand, bygga upp sig själv innan hon inleder något med någon annan.

ja det låter väldigt mycket som om hon borde börja jobba med sig själv i första hand, bygga upp sig själv innan hon inleder något med någon annan.

Ffa. innan hon sårar nästa stackars jävel som inte har gjort henne något...:död

Men var raggar man för att hitta alla dessa svin egentligen? Känner inte ett enda faktiskt, men känner klart till typen.

ingen aning, jag raggar inte. :)

Antagligen det som är grejjen, snubbar som raggar på alla brudar dom ser, på krogen osv. är antagligen svin. Medans schyssta killar ofta lär vara lite blygare.

Bara en tanke...

För att hon verkar föredra svin? Inte speciellt... Om det verkar så har jag uttryckt mig otydligt!:fakta

Jag fattade det som det, att killen behandlade henne som skit, ev, eller snart slår henne oxå.
Men sen skrev du något om att hon sårar killarna.

Så då tänker jag, hon knäckte dig ordentligt och du är inte över det än på ett bra tag?

Jag fattade det som det, att killen behandlade henne som skit, ev, eller snart slår henne oxå.
Men sen skrev du något om att hon sårar killarna.

Så då tänker jag, hon knäckte dig ordentligt och du är inte över det än på ett bra tag?

Ungefär så, jag har kommit över det rätt okej numera, men inte tillräckligt för att tycka synd om henne... Däremot så undrar jag varför hon, precis som många tjejer accepterar att bli behandlade på det viset, det fascinerar mig lite...:va

Ungefär så, jag har kommit över det rätt okej numera, men inte tillräckligt för att tycka synd om henne... Däremot så undrar jag varför hon, precis som många tjejer accepterar att bli behandlade på det viset, det fascinerar mig lite...:va

Hur lång tid tog det dig att känna att du absolut inte skulle ta tillbaka henne efter det hon gjorde mot dig?
Människan är ett jävligt dumt djur. Tyvärr...

Hur lång tid tog det dig att känna att du absolut inte skulle ta tillbaka henne efter det hon gjorde mot dig?
Människan är ett jävligt dumt djur. Tyvärr...

Det tog flera år, nu känner jag mest att jag vill slippa se henne igen...

Precis, så det kan ta lika lång tid för fruntimmer o inse vad dom är inne i för förhållande oxå.

Nippriga fruntimmer ska man lära sig känna igen och undvika.
Då blir livet grymt mycket enklare.

Låter som om hon får uppleva ditt helvete nu? Menar det du fick uppleva med hon, får hon smaka på med honom nu?

Precis, så det kan ta lika lång tid för fruntimmer o inse vad dom är inne i för förhållande oxå.

Ja, kanske det, det är jag för dåligt insatt i för att kunna svara på...

Nippriga fruntimmer ska man lära sig känna igen och undvika.
Då blir livet grymt mycket enklare.

Visst är det så, det var det jag lärde mig, det är det positiva i sammanhanget...

Låter som om hon får uppleva ditt helvete nu? Menar det du fick uppleva med hon, får hon smaka på med honom nu?

Något åt det hållet, jag hoppas mest att hon inte sårar någon annan som hon sårade mig! Som man behandlar andra förtjänar man själv att bli behandlad!:fakta

Något åt det hållet, jag hoppas mest att hon inte sårar någon annan som hon sårade mig! Som man behandlar andra förtjänar man själv att bli behandlad!:fakta

Precis, men hoppas att du har gått vidare med ditt liv. Du har ingen framtid om du lever kvar i det förflutna! :)

Precis, men hoppas att du har gått vidare med ditt liv. Du har ingen framtid om du lever kvar i det förflutna! :)

Tack, det har jag!:) Dessutom har jag annat att oroa mig för, än att älta något som hände för flera år sen!

Tack, det har jag!:) Dessutom har jag annat att oroa mig för, än att älta något som hände för flera år sen!

Va?! Du har ingen tjej o ändå har du annat att oroa dig för?! Kan inte stämma! :tungan :D

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026