Recensera din trafikskola!

Arres körskola i Norrköping

Grym service! :tummenupp

Jag gjorde kunskapsprov själv i april 2008, tog min första körlektion i början av juli 2008 och hade kortet i handen i slutet av augusti 2008. Kom sent under sommaren till Arres och trots att det var ont om tider fixade det sig alltid!

Har aldrig kört en motorcykel innan min första lektion och körde ingenting privat. (Körde moped en gång ca 75 meter 6 år tidigare).

Bra lärare, bra cykel att lära sig på och samma övningsbanor som uppkörningen.

10/10!

Arres körskola i Norrköping

Grym service! :tummenupp

Jag gjorde kunskapsprov själv i april 2008, tog min första körlektion i början av juli 2008 och hade kortet i handen i slutet av augusti 2008. Kom sent under sommaren till Arres och trots att det var ont om tider fixade det sig alltid!

Har aldrig kört en motorcykel innan min första lektion och körde ingenting privat. (Körde moped en gång ca 75 meter 6 år tidigare).

Bra lärare, bra cykel att lära sig på och samma övningsbanor som uppkörningen.

10/10!

Jag har helt annan uppfattnin om honom. Samma med flera i min närhet, både mc och bil.

Han lovar en sak och glömmder det 5 min senare. Svår att få tag på, bryr sig inte om vad du gör utan bara står o snackar i sin telefon.
Ljuger o säger att man behöver betydlig fler lektioner än vad som är sant.

Av mig får kära arres trafikskola i norrköping 1/10

Kortet fick jag iaf men det hade jag att tacka han som jag körde privat med!

Dalens trafikskola, Stockholm
Körlektioner på 150 min kostar 1875:-
Kört mest för Tomas som var väldigt duktig och tålmodig och kunde förklara varför och vad som är fel på ett sätt som var väldigt bra för mig. Sen att jag inte har balanssinne, aldrig kört moppe, inte kan cykla och aldrig ens suttit bakpå en hoj... ja då tar det lite längre tid. 21 lektioner total summa för mitt körkort: 41.255:-

För mig var dock inte priset det avgörande, att få en körlärare som har förmågan att lära ut, visar respekt och kan förklara utan att man känner sig dum var viktigare. Har dåliga erfarenheter från bilkörkortet. Jag känner att jag fått en bra grundutbildning, finns ju massor kvar att lära men jag är mycket nöjd och tacksam för en bra start på hojåkat.

10 av 10 möjliga

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back