Fika utan sex...

Jag har försökt, men det verkar inte gå...

Det är speciellt jobbigt när vi är ett killgäng som går o fikar...
 
Pulkaskurk; Då får man berätta för fika-dejten att eftersom du inte är tankeläsare så berättar jag för dig att jag vill ligga med dig, men då får du inte ligga med andra

Var sådär gulligt barn-ärlig det funkar alltid

Med den inställningen lär du ju inte få ligga något väl? :va

Sen är det ju klart bättre att skippa fikat och ligga direkt, så blir det inte så dyrt.
 
Ah du menar så.. Men ni kan ju använda lite smör från fikat som glidmedel? Borde halka lätt då å inte bli skav?
Eller en tänk dig krämbulle mellan skinkorna. :brynad

Jag hade ingen aning om att fika betyder sex. I så fall har jag blivit blåst en massa gånger. :(
 
"Ta en kopp te" kommer ju inte från ingenstanns... Man fikar innan sex för att lura damen i fråga att man gillar att prata med henne oxå. och inte bara ligga...
 
"Ta en kopp te" kommer ju inte från ingenstanns... Man fikar innan sex för att lura damen i fråga att man gillar att prata med henne oxå. och inte bara ligga...

GILLAR att ligga? Vaffalls?! Gör ni inte det bara för att jävlas? :va
 
Jag skulle vilja veta om man kan starta en tråd utan att ligga?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top