[OT Deluxe] Operation: Hitta Leo!

Afterburner

Twinner sinner
Gick med
24 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Suzuki SV1000S K4
Vår älskade katt Leo gick ut på kvällen den 5 november 2011, precis som han alltid gör. Denna gången var det dock annorlunda eftersom han inte satt och väntade på altanen för att få komma in den följande morgonen.

Leo bor i Lund, på Stralsundsvägen nära området Östra Torn / Brunnshög.

Har Ni sett något? Tveka inte att höra av Er!

Infosidan samt bilder hittar Ni här: https://www.facebook.com/HittaLeo

Hittelön utlovas till den som hjälper oss att hitta honom.

Kontakt sker via Facebook Pagen eller PM här på Sporthoj.

Dela gärna sidan till folk som Ni vet bor i närheten! Tack! :Bugar

// Afterburner
 

Bifogat

  • Leo tittar.jpg
    Leo tittar.jpg
    71 KB · Visningar: 43
Last edited:
Då får jag be om ursäkt, insåg inte att dahlgren skrev sitt inlägg i all välmening. Alla som vill hålla utkik är naturligtvis mer än välkomna att göra det.

Tack.
 

jag var hundvakt en gång, hade hunden lös osv. och den tyckte det var kul, dagen ägarna skulle komma hem så rymde den :hördu:galen

den satt på bron när de kom hem...., det var en bra bit hem och den behövde hitta en bro för att korsa älven -om den inte simmade över :näsblod

ägarna blev lite förvånade när de kom hem och hunden satt där okopplad på bron :va :D

http://www.google.se/search?client=...bih=668&q=hitta+djur+siare&btnG=Sök+på+Google


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13822014.ab
 
Last edited:
Ja, jag vet inte riktigt :va

Tror jag ger Facebook och Forum en chans ett par dagar till innan vi tar till Schamanism!

jag var hundvakt en gång, hade hunden lös osv. och den tyckte det var kul, dagen ägarna skulle komma hem så rymde den :hördu:galen

den satt på bron när de kom hem...., det var en bra bit hem och den behövde hitta en bro för att korsa älven -om den inte simmade över :näsblod

ägarna blev lite förvånade när de kom hem och hunden satt där okopplad på bron :va :D

http://www.google.se/search?client=...bih=668&q=hitta+djur+siare&btnG=Sök+på+Google


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13822014.ab
 
Lycka till att hitta Leo! Hoppas han dyker upp utanför dörren och inte ligger överkörd någonstans. Är han märkt med telefonnummer till er?
 
Hoppas på samma sak! :(

Nej, tyvärr inte. Han är dock öronmärkt, så han finns med i register både hos Agria och Svenska Kennelklubben.

Får vi hem honom oskadd blir det GPS i fortsättningen.

// Calle

Lycka till att hitta Leo! Hoppas han dyker upp utanför dörren och inte ligger överkörd någonstans. Är han märkt med telefonnummer till er?

Hjälp gärna till med att Gilla och dela sidan: https://www.facebook.com/HittaLeo

Det betyder mycket för oss! Tack!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top