Wordpress/hosting

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Hej!
Jag ska göra en ny sida i wordpress, och har tidigare gjort det hos www.surftown.se

Nån som kan rekommendera något annat alternativ för hosting? Är väl ganska nöjd med surftown, har inte haft några direkta problem. De har sin 1-click-toolbox som gör att man inte behöver lägga någon som helst tid på att sätta igång WP, utan kan koncentrera sig på innehållet, har någon annan leverantör nån liknande lösning?
Tips, tack!

Kort fråga:
- Varför väljer du bort Surftown? Har själv Surftown så givetvis är man nyfiken som får folk att söka sig därifrån...

Länge sedan jag använde Surftown, men beroende på vad du behöver så kan jag rekommendera Binero eller Glesys.

Kort fråga:
- Varför väljer du bort Surftown? Har själv Surftown så givetvis är man nyfiken som får folk att söka sig därifrån...

Nu missförstår du mig, jag ska inte flytta min egen sida, jag ska göra en ny till jobbet. Vi sitter idag på en lokal hostingfirma och betalar ganska dyrt för det. Jag vill spara pengar åt företaget och undrar bara om det finns billiga, bra alternativ till Surftown. Jag är jättenöjd med min egen sida.

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back