WCX stora Halloweenfest 2011! Lördag 29 Oktober!

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Planerna för helloween gick i kras och jag funderar på att hänga på detta stället, men jag har ju inget att klä ut mig i. Vågar man komma i "civila" kläder eller har någon en bra lösning?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Planerna för helloween gick i kras och jag funderar på att hänga på detta stället, men jag har ju inget att klä ut mig i. Vågar man komma i "civila" kläder eller har någon en bra lösning?
Civila kläder är ett NO-NO!

snickarbyxor och bar överkropp går annars utmärkt :brynad:

Planerna för helloween gick i kras och jag funderar på att hänga på detta stället, men jag har ju inget att klä ut mig i. Vågar man komma i "civila" kläder eller har någon en bra lösning?
Klart du ska med JIPPO! Festandet är inte detsamma utan dig :)
 
Last edited:

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
YZF250, GSXR750
Japp! Civil är big NO-NO och du kommer inte in. Men än är det ju flera timmar kvar att hitta på något...

Imorgon Torsdag 27:e är sista dagen att betala in annars ser jag inte vem pengarna kommer ifrån.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
den enda som kommer dreggla är mark, så du kan sluta uppmuntra mig:näsblod

blomman, har du massa gött smink och sånt?

kan behöva hjälp inför detta :)
Absolut! Jag har det mesta så det är bara att komma hit! Vi är 3 tjejer och en kille som ska piffa inför både förfest och FET-HALLOWEEN-FESTEN!! :banana:

Jag är dessutom ledig hela dagen, så vi kan kroppsmåla dig som myrornaskrig om så skulle va ;)
 

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
IDAG är sista dagen att betala förköpet! Missa inte denna chansen. Den som saknar förköp får betala i dörren och får då inte garderob och 2 öl på entrépriset.

Och glöm inte. Det är en maskerad, att dyka upp "o-utklädd" är inte ett alternativ.
 

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
vad är oddsen?

"Störningar i internetbanken

20:51 För närvarande förekommer det störningar i internet- och mobilbanken, vilket bland annat innebär att det inte går att logga in. Störningarna påverkar även möjligheten att göra uttag i bankens automater samt kortbetalningar. Felet är identifierat och vi arbetar med att åtgärda detta så fort som möjligt. Swedbank beklagar de olägenheter störningarna medför."
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
vad är oddsen?

"Störningar i internetbanken

20:51 För närvarande förekommer det störningar i internet- och mobilbanken, vilket bland annat innebär att det inte går att logga in. Störningarna påverkar även möjligheten att göra uttag i bankens automater samt kortbetalningar. Felet är identifierat och vi arbetar med att åtgärda detta så fort som möjligt. Swedbank beklagar de olägenheter störningarna medför."

Du får väl be någon annan betta då hörru ;)
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Finns det möjligthet att betala in imorgon ist eftersom det är stora störningar i swedbanks tjänster för tillfället.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Finns det möjligthet att betala in imorgon ist eftersom det är stora störningar i swedbanks tjänster för tillfället.

Om du går till en bank och betalar kanske det går. Annars kan dom nog inte se att pengarna har kommit fram på deras konto!?

Tråkigt, men sant.
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Angående bank-strulet. Förhoppningsvis skall det vara uppe vid 2230.

Vid 19-tiden på torsdagen drabbades Swedbank av ett större datorproblem. Internetbank, mobilbank och kontokort gick inte längre att använda. "Vi räknar med att vara igång igen klockan 22.30", säger Swedbanks presschef Anna Sundblad.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Nu är det snart dags :) :banana: :hoppa: :yoparty:

Jag har en förköpsbiljett över... som kan få lösas på plats av mig, enda kravet från min sida är att det är en kille jag hjälper in ;)
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top