MotoGP 2011: Sepang - Malaysia

fy fasiken,det är dock inga bekräftade uppgifter att han är vid medvetande men man hoppas ju.
inte många yamahaförare kvar till testet,om crutchlow ska värdera hojen åt lorenzo så är nog det kört för nästa år för han oxå tyvärr..

man avbryter rejset för att medical center är fullt upptagna med att behandla Sic!

Befarar att Marcos karriär tog slut där... hoppas bara att det värsta inte inträffar. mår riktigt dåligt av att se sådant! hoppas hoppas....

314647_217720204962046_114554965278571_534050_569001057_n.jpg

I vilket skede tappade Simoncelli hjälmen?

Programkontrollen för tyskkanalen jag ser på visar inga repriser av något slag, illavarslande...

Fyfan för att gå och vänta på besked så här. Jag hoppas ber att vi får se simoncelli på hojen även nästa år...

I vilket skede tappade Simoncelli hjälmen?

Programkontrollen för tyskkanalen jag ser på visar inga repriser av något slag, illavarslande...

När Rossis hjul träffade han huvud enligt de svenska kommentatorerna. Själv ville jag inte se reprisen...

Nu slutade Viasat Motor att sända. Varför? Man behöver ju få veta. Samtidigt vill jag inte veta om beskedet är det värsta. När killen i depån gjorde tecknet med armarna ut åt sidorna trodde jag det värsta, men det var att racet var inställt.
Fan vad mitt hjärta slog fort då. Olustigt.

Sen, hörde ni publiken när dom berättade i högtalarna att det var inställt?
Jävla fitt#%&"¤&%, hur kan man reagera så? Det är väl bara att godta. Stoner blev chockad såg jag. Jag likaså. Usch!

Nu slutade Viasat Motor att sända. Varför? Man behöver ju få veta. Samtidigt vill jag inte veta om beskedet är det värsta. När killen i depån gjorde tecknet med armarna ut åt sidorna trodde jag det värsta, men det var att racet var inställt.
Fan vad mitt hjärta slog fort då. Olustigt.

Sen, hörde ni publiken när dom berättade i högtalarna att det var inställt?
Jävla fitt#%&"¤&%, hur kan man reagera så? Det är väl bara att godta. Stoner blev chockad såg jag. Jag likaså. Usch!

Kollar på MotoGp sändningen och kommentatorerna är besvikna på tävlingsledningen för de inte säger att det beror på en olycka.

"Just got word from one of the IRTA guys that Simoncelli is ok.. No more details. Race restart at 1645."
http://twitter.com/#!/LaurenKVickers

Hoppas hoppas hoppas, för det såg fan inte bra ut!

Colin ska ha slagit axeln ur led.

Hon uppdaterar varje halvminut ungefär. Det verkar vara uppror på banan, publiken kastar sopor och buar. Hon skriver att om någon i publiken ser detta så ska dom föra infon vidare att det är för att Simoncelli kämpar för sitt liv.

Last edited:
Maximal otur och en av de värsta krascherna jag sett, fruktansvärd kollision och hjälmen åker av.

Tror dessvärre att detta slutar illa, hoppas jag har fel.

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back