Galaxy Nexus

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Nån mer än mig som sitter och dregglar över denna nya androidlur?

[YOUTUBE-ID]NTp363GACjs?hd=1[/YOUTUBE-ID]

Personen som demar luren i klippen verkar inte så van vid android, men den visar ändå en hel del.

jag vill ha! :banana

Jag var inne i en butik i dag och tänkte köpa mig en ny S2a efter att förlorat en likadan som jag var toknöjd med. Men väljer nog att ligga lågt i väntan på denna där... Har en skitlur att tillgå så länge..
Den kommer i november va?

Mmmh... grymt sugen.
Såg att samsung kör en drive just nu. Köp deras fetaste tv och då en galaxy nexus på köpet.

Synd bara att jag skaffade en S-II för inte allt för länge sedan.. :P

Den ser riktigt bra ut, men innan det är dags för mig att byta finns det något bättre.

Motorolas nya såg också bra ut, speciellt med "dockan" som gör den till en "Android-laptop".

OT

Fler än jag som råkar ut för att sh.com är segt som sirap antar jag, eftersom det dröser av dubbel & trippelinlägg?

Mmmh... grymt sugen.
Såg att samsung kör en drive just nu. Köp deras fetaste tv och då en galaxy nexus på köpet.

Vilken tv ska man köpa?
O vart? :P

Tänkt köpa ny tv o telefon ju..

Sämre kamera på den än S2an tyvärr...

Ja, det hängde sig som fan här när jag skulle posta mitt inlägg... Trodde datorn hade hakat upp sig...

Mmmh... grymt sugen.

Får man verkligen en Nexus på köpet, jag hittar inte det, däremot verkar man kunna få en Galaxy S WiFi på köpet, som en slags extra-fjärkontroll.

MatteKholm skrev:
Personen som demar luren i klippen verkar inte så van vid android, men den visar ändå en hel del.

Kanske för att Ice Cream Sandwich är helt nytt och det har inte varit helt lätt att få prova det innan lanseringen i veckan... :tungan

Varför kan de inte göra några Androidmobiler i annat än plast? Jag vill inte ha fler plastmobiler nu FFS.

Jag får alltså stå ut med min skit-telefon och spela "snake" en månad då... Vore dumt att köpa en S2a för nästan 6 papp nu...

Jag får alltså stå ut med min skit-telefon och spela "snake" en månad då... Vore dumt att köpa en S2a för nästan 6 papp nu...

Jepp, samma här.

Sämre kamera på den än S2an tyvärr...

Ja, det hängde sig som fan här när jag skulle posta mitt inlägg... Trodde datorn hade hakat upp sig...

Vad gör du med bilderna från din kamera då? 3megapixel räcker för att skriva ut i a4-format. Du kanske trycker planscher? :D

Skämt eller ej, men jag använder systemkamera om jag ska ta bra bilder. Mobilbilderna åker upp på facebook eller skickas som mms (som ändå förminskas och försämras).

Last edited:
Jepp, samma här.

Vad gör du med bilderna från din kamera då? 3megapixel räcker för att skriva ut i a4-format. Du kanske trycker planscher? :D

Skämt eller ej, men jag använder systemkamera om jag ska ta bra bilder. Mobilbilderna åker upp på facebook eller skickas som mms (som ändå förminskas och försämras).

Smidigt att använda kameran i jobbet... Jobbar inom bygg, trevligt att kunna se lite detaljer på bilderna om man lägger in dom på datorn och ska skicka till andra...

...sen blir det en och annan porrbild, då vill man kunna zooma bra sen oxå.. :)

Smidigt att använda kameran i jobbet... Jobbar inom bygg, trevligt att kunna se lite detaljer på bilderna om man lägger in dom på datorn och ska skicka till andra...

...sen blir det en och annan porrbild, då vill man kunna zooma bra sen oxå.. :)

Haha, okejdå. Jag är lite less på megapixelracet bara där massa P12'or klagar över att nya mobilerna inte har 12 megapixels. Går aldrig att få bra i en mobil som är så tunn. Optiken får för 17 knappt plats, ännu mindre en vettig sensor. Ska du ha en mobil med bra kamera, köp en nokia n8! Den är dock inte lika tunn som dagens smartphones. Av förklarliga skäl.

Haha, okejdå. Jag är lite less på megapixelracet bara där massa P12'or klagar över att nya mobilerna inte har 12 megapixels. Går aldrig att få bra i en mobil som är så tunn. Optiken får för 17 knappt plats, ännu mindre en vettig sensor. Ska du ha en mobil med bra kamera, köp en nokia n8! Den är dock inte lika tunn som dagens smartphones. Av förklarliga skäl.

Nog mer en fråga om att liten bra optik är dyyyrt, det ska vara smäck :gnissla

Jag är less på "tunnhets-hetsen"

Vaffan, gör telefonjävlarna dubbelt så tjocka, tre gånger så tjocka som dom tunnaste, så rymms det tredubbelt så kraftigt batteri, en riktig kamera och en fungerande antenn i fanstygen.

Blir med största sannolikhet min nästa mobil, frågan är bara om det kommer att släppas som LTE eller bara 3G i sverige..

Fräck dock! :tummenupp

Någon som hittat dendär driven Eniac snacka om?

Har han förväxlat något för ja hittar bara en drive med galaxy s wifi.

Jag är less på "tunnhets-hetsen"

Vaffan, gör telefonjävlarna dubbelt så tjocka, tre gånger så tjocka som dom tunnaste, så rymms det tredubbelt så kraftigt batteri, en riktig kamera och en fungerande antenn i fanstygen.

Då passar de inte i designerjeansen! :mattias

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...