Väktare brottar ner 12 åring

Frihet under ansvar.

Hade ungen inte gjort något olagligt, hade han och hans vänner inte hotat vakterna, kastat glåpord och varit allmänt idiotiska, hade ungen säkerligen inte behövs fänglas och hade han då inte påbörjat att "sparka" vakten hade han inte behövts läggas ner på golvet.

Handling --> Konsekvens.

ENBART bra att ungen/ungarna fick se att deras idioti... ehmm, jag menar handlingar, ibland får konsekvenser!

Ungarna får ju lära sej i skolan att om man kallar läraren för hora så får det inga konsekvenser.En fd arbetskamrat var på sina barns skola när han fick höra en unga kalla sin lärare för hora .Han tog tag i ungen o tvinga honom att be om ursäkt.Men det blev ett jävla liv på läraren om att så fick man inte göra

Ungarna får ju lära sej i skolan att om man kallar läraren för hora så får det inga konsekvenser.En fd arbetskamrat var på sina barns skola när han fick höra en unga kalla sin lärare för hora .Han tog tag i ungen o tvinga honom att be om ursäkt.Men det blev ett jävla liv på läraren om att så fick man inte göra

Jag har en kompis som är lärare. Han har ett helvete med ungarna, och han jobbar på en gymnasieskola. "Alla ska med!" Jävla blaj.

Kan ju vara extraknäck....?

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back